Gå til innhold

Månedens bil?

Share

Anbefalte innlegg

Er nok problemet med tid til å få gjort det. Gunnar har mye å gjøre og rekker dessverre ikke med dette. Men ja, det er absolutt noe som faktisk kunne blitt startet opp igjen.

Får se hva som skjer, ikke umulig at det kanskje kan dukke opp igjen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene her som kunne blitt månedens bil vet jo alle om likevel.. Masse prosjekttråder nå i forhold til før..

San Miguel, Bui_johnny, m3yngve, spiritus_sancti, anders87, anders_w og staale30, torek, ivrig86, b_haugland, osv osv osv..

Ja det var bare de jeg tok akkurat nå i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette er jo et konsept bimmers.no brukerne kunne gått sammen for og få til.

Slengt opp nominasjoner, legg ut avstemmning, vinneren blir lagt ut på framsiden? Eneste Gunnar trenger og gjøre da er jo rett og slett og linke til tråden, og slenge ut et lite avtar bilde av bilen på fram siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene her som kunne blitt månedens bil vet jo alle om likevel.. Masse prosjekttråder nå i forhold til før..

San Miguel, Bui_johnny, m3yngve, spiritus_sancti, anders87, anders_w og staale30, torek, ivrig86, b_haugland, osv osv osv..

Ja det var bare de jeg tok akkurat nå i farten..

Så du mener at det må være en prosjektbil/ikke original bil for at det skal kunne være månedens bil? :roll:

Finnes nok mye biler her innpå som ikke er tråder om også kan jeg tenke meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg KOM på.. Les hva som står i teksten..

Og forsåvidt.. En dønn original bil er jo kjedelig da.. Kan like godt gå på tronrud å se den..

Den bør være tweaket i en eller annen retning ja.. Med mindre det er en sjelden bil som feks 6-serie med diverse snacks på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekttråder er jo kjekt, men det er nok ikke alle som er like aktive på forumet og får med seg alt. Også kommer det nye brukere til. En bil som har gått gjennom en prosjekttråd kan jo bli månendens bil etterpå - det kan kanskje være litt kjedelig å se akkurat den samme bilen omigjen mange ganger, så kvaliteten på bildene bør jo iallefall være forseggjort mener jeg.

Har snakka så vidt med Gunnar, han skulle komme tilbake til det når han hadde mer tid. Jeg har sagt at jeg kan hjelpe til med å få i gang månedens bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forsåvidt.. En dønn original bil er jo kjedelig da.. Kan like godt gå på tronrud å se den..

Den bør være tweaket i en eller annen retning ja.. Med mindre det er en sjelden bil som feks 6-serie med diverse snacks på..

Nå regner jeg med at du skjønte at jeg ikke mente feks. en standard bil, men en original M-Tech bil mener jeg er pen nok til å bli månedens bil. Men selvfølgelig så er det en fordel at den har sine særpreg av eieren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner jeg med at du skjønte at jeg ikke mente feks. en standard bil, men en original M-Tech bil mener jeg er pen nok til å bli månedens bil. Men selvfølgelig så er det en fordel at den har sine særpreg av eieren..

Vi er enige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...