Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hai godt folk!

Får man en grei bmw Z3 til 80-90 lapper i desse tidene?

Eventuellt noen som skal selge?

Er det grei plass i dem? Tenker da på ferie for 2;)?

Takker for alle svar på forhand!

Skrevet

Du må nok opp i 120-130 for å få en bra en tror jeg :)

men du kan jo selfølgelig være heldig å få taki en som er billigere :) men da vil sikkert tilstand evt km stand være deretter og :)

Skrevet

er sesong for disse nå, i vinter lå de nede i 80000 så jeg.

men har du is i magen kan du være så heldig at du kommer over en til den prisklassen du oppgir ;)

Skrevet

Det kommer jo også på hvor desperat de er til og selge de som har en til salgs f,eks..kommer du å vifter med 90.- til en som står til 115.- så er det jo ikke umulig :)

prisen som står oppgitt på finn og autodb er kun en prisantydning.sjelden folk får det dem forlanger :)

Skrevet

Det var liksom det! Somregel så får ikkje folk det som dem vill ha,og i desse tider er det ikkje lett og selge bil! Forhåpentligvis kommer det en og henter min imorgen så får jeg kjøre klassikeren HONDA MB-50 til jobb imellomtiden til en desperat selger dukker opp:)

Men noen som har prøvt 1,8 vs 1,9 litern?

Bagasjeplass?

Vekt?

Skrevet

... Men en reduksjon på 20-30.000 er relativt mye når det er snakk om et beløp som så vidt overstiger 100.000. De bilene som lå til dette var også de billigste du fikk av den typen bil.

Uansett så er det lov å prøve seg. Lykke til!

;)

Skrevet

1,9 er tydelig sprekere på høyt turtall, men forskjellen er ikke-eksisterende på lavt. Er samme motor som i 318 og sene 318is. 1,9 er selvsagt å foretrekke.

Bagasjeplassen i en roadster er latterlig, så ta en titt før du kjøper :)

Skrevet

Har kjørt Z3 over lengre distanse og kan si at den er etter forutsetningene en behagelig bil. Skal du bruke den på ferie, må du reise lett :wink: Ikke rare plassen til bagasje, som det sies over her...

Skrevet

Takk for innspill folkens! Setter pris på det;)

Eg og vet att dette er feil mnd og kjøpe cab på:) mn får krysse fingrene godt og håpe att bilen min ryker idag så eg får starte jakten;)

Hyl ut vist noen kommer over en;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...