Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den hadde blitt svintøff hvis man hadde satt den tilbake i originalstand, rent karroserimessig. Lakket den delphingrau shadowline med M-tech 2 og 17" Azev A.

Skrevet
Den hadde blitt svintøff hvis man hadde satt den tilbake i originalstand, rent karroserimessig. Lakket den delphingrau shadowline med M-tech 2 og 17" Azev A.

Satt og tenkte på det samme!

Skrevet

Det var det jeg bet meg merke i, nemlig at alt var på stell. Fikk ikke inntrykk av at den var trimmet noe heller, så motoren burde jo fungere lenge og vel ved normalt bruk. Hade vært fin feriebil :lol:

Skrevet

Som nevnt tidligere er eier av bilen bmwccn bruker. Jeg ville ikke gjort noenting med bilen. Tøff slik den er. Å klage på breddingen på ett slikt grombygg. Det skulle ikke vært lov.

Skrevet
Som nevnt tidligere er eier av bilen bmwccn bruker. Jeg ville ikke gjort noenting med bilen. Tøff slik den er. Å klage på breddingen på ett slikt grombygg. Det skulle ikke vært lov.

Du mener den ser helt kul ut med bredding foran og ingen bak? Det er isåfall din mening. Tror det er en del her inne som mulig ville ha breddet denne bak og ;)

Men håper det er en bimmers-bruker som kjøper inn denne og deler masse flotte bilder med oss!

Skrevet

Ja, det mener jeg.

Utenom trenden for E30, drit tøft ; )

Noen har nok lyst til å antyde at etter mine meninger så kan man slenge på en gedigen vinge på E30, led lykter osv osv. Og jeg syntes det er tøft, fordi det er noe annet enn "normalen". Det er ikke tilfelle. Man bør ikke prøve å lage japse av en tysker. Japse biler får man i butikken.

Skrevet
Tøff bil, men han glemte å bredde bilen bak da. Det så ikke helt bra ut :shock:

han glemte nok litt mer enn bare bredderne bak :roll: så ikke helt bra ut nei.

Skrevet

tipper på den er kun breddet framme for å få plass til litt større dekk, og for å få M3 fronten til å passe skikkelig.. menmen. :) rå bil uansett om den ser litt usymetrisk ut :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...