Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Som nevnt tidligere er eier av bilen bmwccn bruker. Jeg ville ikke gjort noenting med bilen. Tøff slik den er. Å klage på breddingen på ett slikt grombygg. Det skulle ikke vært lov.

Hehe.. når du mener denne rå må jo vi andre få lov å si at den ble rar uten bredding bak.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Utvilsomt rå bil. Og skjeldent med sånne bygg som er godkjent. Men, den var litt uferdig utvendig. Bredding bak hadde gjort seg. Eller som noen av dere nevner, å gjøre den original igjen. + M-tech 2. Det hadde gjort seg :wink:

Skrevet

pen vogn, men, ja jeg må klage på breddingen... heller bare bredde den bak og ikke fremme. bredde den framme og ikke bak ser mongo ut..

Skrevet

Det er noe herlig feil med V8-lyden i en E30 8) Er det noen som vet hvor stor vektforskjell det er på m20b25 og V8 fra 540? Litt vanskelig å si ut fra filmen, men det virket ikke som det understyrte noe særlig...

Skrevet

A-dekk. Ja, det er det flotte med slike tråder. Alle kan si sine meninger : ) Jeg ytret min, og andre her ytrer sin. Er aldri slik at alle kommer til enighet : )

Skrevet

Enig med de fleste her, det ser bare teit ut at den er breiere foran enn bak. Bilen ser usymmetrisk og for-tung ut.

Skrevet

Ser jo ganske rart ut ja med bred front og ikke bak, og samtidig mye lavere i fronten òg. Men som selger skriver er det jo bare å fortsette bygginga, og med m3-skjermer bak vil jo denne være sinnsykt rå!

Skrevet
Det er noe herlig feil med V8-lyden i en E30 8) Er det noen som vet hvor stor vektforskjell det er på m20b25 og V8 fra 540? Litt vanskelig å si ut fra filmen, men det virket ikke som det understyrte noe særlig...

En til ifra 1. runden hass:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...