morteym Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Skal bruke orginale topplagre på KW coilovers. Det er en skive som sitter nederst (på demperstanga), skal denne være med på KW-settet også?
S.Arnesen Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Du skal ha den skiva som lå imellom tårnlageret og fjørskåla. Har du ikke på den så får du nesten ikke svinget, da tårnlageret blir presset for hardt på fjørskåla.... Den skiva som har en kon på orginale demperen trenger du ikke, da den kun er der for å stoppe demperen i å gå igjennom fjørskåla...
morteym Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Du skal ha den skiva som lå imellom tårnlageret og fjørskåla. Har du ikke på den så får du nesten ikke svinget, da tårnlageret blir presset for hardt på fjørskåla....Den skiva som har en kon på orginale demperen trenger du ikke, da den kun er der for å stoppe demperen i å gå igjennom fjørskåla... Men det er vel ikke noe poeng i å ikke ha den? Litt usikker på hvilke to skiver du snakker om nå..
S.Arnesen Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Men det er vel ikke noe poeng i å ikke ha den? Litt usikker på hvilke to skiver du snakker om nå.. Skive seks skal du ha på, den ligger imellom tårnlageret og fjørskåla. på den orginale demperen er det jo en kon, på den skal det ligge en skive, også plasseres fjørben skåla oppå der. Den trenger du jo ikke å ha med på coilover settet. Var det ikke den du lurte på om du skulle ha med?
morteym Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Som du ser på bildet under her så er topplager til M3 (E46) annerledes enn non-m3. Det riktige blir nok å ha med mest mulig av de orginale skivene og delene. Jeg har en tråd til om topplager som du kan se bildene jeg tok i sta: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå