Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drøyt hvor mye du kan Fredrik, ble litt imponert over heffalump-kunnskapene. Har egentlig alltid lurt på hva en heffalump er!

Skrevet
Drøyt hvor mye du kan Fredrik, ble litt imponert over heffalump-kunnskapene. Har egentlig alltid lurt på hva en heffalump er!

Hehehe... to barn på hhv. 15 og 5 år har gitt meg endel gratis kunnskap når det gjelder akkurat eventyr. Når det gjelder Audi A4 er den bilmodellen helt klart en kanditat når vår E46 318d Touring en dag skal byttes ut. Jeg skal forøvrig bruke den kommende weekenden til å prøvekjøre div. bilmodeller fra bl.a Audi.

Skrevet
Den står i garasjen enda, men tar jeg meg en kjøre tur til så tror jeg madammen mener at jeg kan sove i den istedenfor å komme hjem igjen.

Syns du burde ringe meg neste gang. ;)

Jeg jobber i en BMW forhandler og vi merker at 3-serien sliter mot A4en når det gjelder å kapre kunder. Samme gjør X3 mot Q5, men X5,X6, 1-serie og 5-serie selger bedre en sine konkurrenter, heldigvis!

Det sier jo litt når selv jeg liker bedre nye A4 Avant kontra E91. Hadde vi klart oss med en så "liten" bil, så er sjansen stor for at det hadde blitt en svart A4 Avant Quattro 2.0TDI på oss. Det eneste som for min del taler fordel E91 er at jeg har gode kontakter, rabatter, diagnoseutstyr osv når det gjelder BMW. Og selvfølgelig også det beste forumet som heller ikke koster 400,- å bli medlem av.. ;)

Men konklusjonen er at uansett hvordan man vrir og vender på det, så har Audi gjort fantastisk mye riktig de siste årene! Q5, Q7, TT, A4 og A5 er superflotte. Liker ikke A6en, og i likhet med BMW er de også mye flinkere til å lage fine stasjonsvogner enn sedaner.

Skrevet
Den står i garasjen enda, men tar jeg meg en kjøre tur til så tror jeg madammen mener at jeg kan sove i den istedenfor å komme hjem igjen.

Hvor fort kan du være i oslo? Det var en fantastisk bil og jeg gleder meg som en unge. Selv om jeg får den minste motoren.

Skrevet

Hvor fort kan du være i oslo? Det var en fantastisk bil og jeg gleder meg som en unge. Selv om jeg får den minste motoren.

Hmm! Jeg skulle gjerne sittet på en tur i den nye :)

Skrevet

Det er en times kjøring, men er jo ikke alltid jeg kan da.. ;)

Skrevet

Space og gunnar: det er bare å sende en PM så får vi se hva vi kan få til.

jeg har fått min men har ikke rukket å kjøre den enda. Er kaos på jobb.

Men det blir en liten "nedtur" med minste motor. Bilder kommer etterpå eller i morgen.

Skrevet

Høres frustrerende ut :)

Hadde ikke klart å konsentrere meg stort om jeg visste bilen sto der ukjørt...

Vi får se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...