MGR Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 hvordan gjør jeg det på bmw e36 320? sia det er så mye bøyer på rør rundt, funker det vel ikke selv om man skrur det ned og får det ut?
bue Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Sveis inn et annet rør, altså fjerne katalysatoren helt?
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Kapp langs kanten, brett ned, ta ut innmaten og sveis igjen... Men hvorfor vil du ta ut innmaten? Få mer effekt? Blir utrolig stygg og hul lyd av det. Butt heller ut med et rør
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Det beste er å sveise en erstatning til katalysatoren, dermed gjør du det mye lettere på en Pkk eller når du angrer som en idiot på at du tok den bort siden det ikke utgjorde noe..
ThomasB Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Du får mer bråk, og en uakseptabel avgass, så ta vare på den om du bytter den ut, sånn at du kan sette den på plass når du finner ut at det ikke var verdt det
MGR Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 grunnen er at jeg frykter den er tett.. henviser til denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114422 å tenkte og gjør det billig, men skal inn til visning på bilen, men etter jeg vart stoppa så stoppa bilen to dager etterpå men blir det beste og kjøpe nytt da? faen å.. noen som har brukt?!
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Biltema har. Tør ikke garantere for kvalitet eller passform
ComfySport Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hei! nå begynner jo e36en å bli noen år så du burde jo kunne få tak i noe brukt eller på hogginga som kan brukes! Mvh -GV-
bue Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hei!nå begynner jo e36en å bli noen år så du burde jo kunne få tak i noe brukt eller på hogginga som kan brukes! Mvh -GV- Jess, massevis av 36ere som står og forfaller på bilopphuggerier rundt omkring..
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 OM det i det hele tatt er problemet da... Jeg setter pengene mine på en føler et sted som er sensitiv for varme. Uten å kunne gi noe bedre svar. Kanskje det ikke hadde vært så dumt med en diagnose..
MGR Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 kam, veiv og lambdasone sensor er byttet.. og bilen skal starte og gå uten lambda, og uten kam sensor.. veiv sensoren har bare vært med på en kjøretur, helt ny.. og den ser fin ut! diagnose vart tatt, da bilen kutter på 4000rpm.. der fikk jeg opp melding 501 02 sensor elns.. de på versktedet mente det var lambdasonde, jeg målte den og ledningsnettet og begge deler skal funke. søkte på nettet og hørte med litt folk og kom fram til at feilmeldinga var veiv eller kam sensor, så det er byttet, men ikke fått slettet feilmeldingene. og får ikke bilen på verksted nå, når den ikke går:P
hillmar Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hvis det er så drøyt at den ikke starter så burde du jo være en grei sak å bare løsne eksosen forann catten og prøve å starte da...
MGR Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 japp.. det jeg fant ut å, så det blir gjort i morgen:)
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 nå har jeg akkurat prøvd og koble av eksosanlegg før katalysatoren.. hjalp det? nei.. den starter fortsatt ikke:( men så så jeg veiv sensoren, som jeg byttet, skal den ligge helt inntil det hjulet? eller ikke? min ligger ca 4mm unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå