Gå til innhold

Basskasse med 2 x 10?

djscream
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er 2x10" (står forsåvidt 210 på kassa om du ser etter).

Har hatt samme kassa selv og den er så bred at den sitter som kukk i grethe i bagasjerommet til en gammel Jetta og i passat stasjonsvogn 35i.

Vil nok tro at den passer i en E36 da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

alt er relativt, det er ikke heftig trøkk i små kasser under 200 liter mener jeg:) for jeg er vant med heftige saker, Men putter man enda saftigere elementer i, så spiller det mye bedre.

Men det skal vekk...vil at noen henter det snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
alt er relativt, det er ikke heftig trøkk i små kasser under 200 liter mener jeg:) for jeg er vant med heftige saker, Men putter man enda saftigere elementer i, så spiller det mye bedre.

Men det skal vekk...vil at noen henter det snarest.

hvis du skal ha skikkelig å en sånn liten kasse må du bygge den om:) den er litt tynn for ''heftige'' elementer, hvis du skal ha skikkelig emelenter er jo elementene dobbelt så lange som kassa, er det kasse til de elementene som er i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse elementene som er i kassa var sån man kjøpte ferdig satt sammen.

Er enig i at om man skal ha heftig elementer, så ville jeg ha snudd elementet, å fått punshen inn i kasssa steden for utover.

Men den må bort nå. pga plass mangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at om man skal ha heftig elementer, så ville jeg ha snudd elementet, å fått punshen inn i kasssa steden for utover.

men hvis du har problemer med å vite hvor mye watt elementene er på, skrur du bare ut det ene så står det bak hvor mye w det er:) lettere å selge de da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis du har problemer med å vite hvor mye watt elementene er på, skrur du bare ut det ene så står det bak hvor mye w det er:) lettere å selge de da:)

+1!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...