djscream Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 var overhode ikke det jeg tenkte på, jeg har sendt masse vise, men tenkte i forhold til prisen, koster 224 kr for skjørter, pga lengde, å husker ikke hva det var for vekta over 10 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Det er 2x10" (står forsåvidt 210 på kassa om du ser etter). Har hatt samme kassa selv og den er så bred at den sitter som kukk i grethe i bagasjerommet til en gammel Jetta og i passat stasjonsvogn 35i. Vil nok tro at den passer i en E36 da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 600 henter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Åssen er det med trøkk i en så liten kasse?? Spiller den rent? Hard bass eller mjuk? Hvor ane W er basserne på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 alt er relativt, det er ikke heftig trøkk i små kasser under 200 liter mener jeg:) for jeg er vant med heftige saker, Men putter man enda saftigere elementer i, så spiller det mye bedre. Men det skal vekk...vil at noen henter det snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 ok, hvor mange W er basserne på??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 jeg har ingen info om elementene, kjøpt via en annen for en beite sia.. har aldri skrudd ut elementene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 ok, nå går den billigere enn antat, hadde regnet med 1500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 alt er relativt, det er ikke heftig trøkk i små kasser under 200 liter mener jeg:) for jeg er vant med heftige saker, Men putter man enda saftigere elementer i, så spiller det mye bedre.Men det skal vekk...vil at noen henter det snarest. hvis du skal ha skikkelig å en sånn liten kasse må du bygge den om:) den er litt tynn for ''heftige'' elementer, hvis du skal ha skikkelig emelenter er jo elementene dobbelt så lange som kassa, er det kasse til de elementene som er i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Disse elementene som er i kassa var sån man kjøpte ferdig satt sammen. Er enig i at om man skal ha heftig elementer, så ville jeg ha snudd elementet, å fått punshen inn i kasssa steden for utover. Men den må bort nå. pga plass mangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Disse elementene som er i kassa var sån man kjøpte ferdig satt sammen.Er enig i at om man skal ha heftig elementer, så ville jeg ha snudd elementet, å fått punshen inn i kasssa steden for utover. Men den må bort nå. pga plass mangel. men hvis du har problemer med å vite hvor mye watt elementene er på, skrur du bare ut det ene så står det bak hvor mye w det er:) lettere å selge de da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Disse elementene som er i kassa var sån man kjøpte ferdig satt sammen.Er enig i at om man skal ha heftig elementer, så ville jeg ha snudd elementet, å fått punshen inn i kasssa steden for utover. Men den må bort nå. pga plass mangel. men hvis du har problemer med å vite hvor mye watt elementene er på, skrur du bare ut det ene så står det bak hvor mye w det er:) lettere å selge de da:) +1!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå