BMWentusiasten Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 selger du den om et par års tid så har du en kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Hehe, har ingen planer om salg med det første. Men hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Denne her falt rett i smak hos meg. bruker og bli pene de bilene du har hatt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hyggelig å høre Kan si det samme til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Sitter her og kjeder meg så har photoshoppa litt.. Lurer på litt mer senk og muligens BBS LM kopifelger i samme dim som jeg har nå... Her er slik den er nå: Mer senk og CSL: Mer senk og BBS LM: (er ikke flink til å bytte felger) Ønsker gjerne tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Nei nei nei! Bilen er perfekt med senken du har nå og CSl felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Likte den best med CSL felgene ja (Litt på grunn av vis du bytter til bbs lm blir den veldig lik min ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg synes også den var finset med senken du har nå og csl felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Den er iallefall ganske brukervennlig med den senken som er nå, og det er jo greit.. Det er mulig den kommer for salg til våren da jeg savner rekkesekserlyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Likte "begge 3" look Men som den er nå er det mer entusiast preg på den enn viss den er senket. Men uansett hva du går for er bilen RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Synes nesten LM felga ble tøffest jeg. men så klart når man ser på CSL felga så ble den ikke noe styggere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ville ikke gjort noe med høyden. LM er pent, men kan jo ikke akkurat klage på CSL heller Rå bil!! ..Uansett hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 På høyde og felger er det ingenting mer å gjøre! Den er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Vurderer å selge bilen nå, til fordel for noe med bensin og større motor. Er veldig fornøyd med bilen så burde egentlig ikke selge den, men må vel ofre det. Gi meg en lyd om du er interessert i bilen. Legger ikke ut annonse før om en ukes tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 lyst å bytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg