Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er mange alternativer. M3 blant annet, men det er litt kjipt å gå tilbake til E36 også. 330ci er et meget godt alternativ, men er veldig få til salgs..

E46 M3 blir for mye for lommeboken vertfall.. ;)

ambefaler deg å lese en del tester av 330 evnt. 330 clubsport som blir kalt for "poor-mans M3". Noe diverse testere klart sier at ikke stemmer i det hele tatt. Dessuten er prisen til 330'ene rimelig høy.

Det beste alternative etter det du nevner av krav er denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=21044850

Er det ikke Omnislash (korrekt meg dersom det er feil) sin bil her inne?

Prisleiet er noe høyt, men er bilen i så god stand som den ser ut som, så er dette et finfint alternativ.

Regnet egentlig med at en halvslapp diesel og automatgir blir kjedelig i lengden.

Jeg synes at prefacelift E46 er noe av det peneste man får av nyere BMW'er.

Ellers er jo ikke E92 en stygg bil. kanskje litt dyr? Du skal trå litt til for å toppe den bilen du har per d.d. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ambefaler deg å lese en del tester av 330 evnt. 330 clubsport som blir kalt for "poor-mans M3". Noe diverse testere klart sier at ikke stemmer i det hele tatt. Dessuten er prisen til 330'ene rimelig høy.

Det beste alternative etter det du nevner av krav er denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=21044850

Er det ikke Omnislash (korrekt meg dersom det er feil) sin bil her inne?

Prisleiet er noe høyt, men er bilen i så god stand som den ser ut som, så er dette et finfint alternativ.

Regnet egentlig med at en halvslapp diesel og automatgir blir kjedelig i lengden.

Jeg synes at prefacelift E46 er noe av det peneste man får av nyere BMW'er.

Ellers er jo ikke E92 en stygg bil. kanskje litt dyr? Du skal trå litt til for å toppe den bilen du har per d.d. ;)

Hvilke tester snakker du om egentlig? Skjønte ikke om du mente det positivt eller negativt om 330.

Omnislash sin bil er pen, men jeg er ikke veldig begreistret for sølvgrå farge og clubsport-vingen. Ellers er det ikke mye å utsette. Jeg liker best facelift E46, men har ikke noe imot preface heller. Dieselmotoren er ikke slapp, men jeg blir ikke vandt med at motoren må bygge opp turtall før det skjer noe (viss jeg skal gi litt på).

E92 er dyrt ja, men fy så nice :D

noen gang tenkt på og sote baklyktene med film? kunne kansje vært kult ettersom frontblink og sideblink er sotet:P

Baklyktene mine kommer aldri til å bli sota, syns det ser jalla ut egentlig. Isåfall måtte det bli originalsota ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke allerede en chip på den bilen da?

Ligger egentlig diverse tester ute. her er den første jeg fant etter et kjapt

søk:

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/28052/bmw_3series.html

Skal du uansett ha en skikkelig eksemplar 330(Ci) må du ut med en skikkelig sum. Ettersom at det er få til salgs, må du vente eller importere.

Hadde det vært meg, hadde jeg heller slengt litt mer kroner i bordet etter en "ny" E92 Coupe (M-pakke selvfølgelig) med litt svakere motor... Der har du også mye mer å velge og vrake i.

100 flak opp fra den du har idag er faktisk ikke så gale, men det er et kompromiss du må bli enig med deg selv om.

Dessuten har vel E92 hatt den verste avskrivningen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET pen bil du har (=

Takk for det :)

Mapp opp igjen hjernen din hos ESS, så skal jeg love deg at du kommer til å bli sjokkert...hehe :D:D

Den har allerede chipet motor og girkasse så jeg vet ikke hvor mye bedre det blir. Automatgir er og blir automatgir..

Står det ikke allerede en chip på den bilen da?

Ligger egentlig diverse tester ute. her er den første jeg fant etter et kjapt

søk:

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/28052/bmw_3series.html

Skal du uansett ha en skikkelig eksemplar 330(Ci) må du ut med en skikkelig sum. Ettersom at det er få til salgs, må du vente eller importere.

Hadde det vært meg, hadde jeg heller slengt litt mer kroner i bordet etter en "ny" E92 Coupe (M-pakke selvfølgelig) med litt svakere motor... Der har du også mye mer å velge og vrake i.

100 flak opp fra den du har idag er faktisk ikke så gale, men det er et kompromiss du må bli enig med deg selv om.

Dessuten har vel E92 hatt den verste avskrivningen nå...

Jo min er chippet. Og den testen der var en smule spesiell, det er jo en sammenligning mellom vanlig 330ci og clubsport. Jeg har aldri sagt jeg har tenkt på en clubsport. ;)

Det er ikke mange E92 med M-pakke til salgs for tiden, og jeg skal ikke ha 320 i så fall (vil ha rekkesekseren igjen). Da må jeg opp på 325 og da stiger prisen fort, hehe. Får se hva som dukker opp til salgs når jeg har solgt min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei våren er ikke rundt hjørnet enda..

Har tenkt på trekk over bilen, men vil ikke ta det på en bil som ikke er helt ren. Og det er litt vanskelig å alltid ha ren bil når det er minusgrader ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, pleier selv å kun bruke det når bilen er nyvasket. Men er også veldig viktig hvordan man tar på trekket.. Jeg ruller det alltid sammen så jeg kan legge det ferdigrullet oppe på antenna -> rulle det helt frem -> brette ut og ned på sidene. Så jeg slipper å dra i trekket skulle det ha kommet noen snusk under der.. Nå sitter trekket mitt helt tight da, så det flyr ikke frem og tilbake i vinden. Er også en ganske god sikring mot parkeringsbulker/riper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...