Frode D Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Viss du har trekk som er sydd til bilen er det jo det beste. Har sett på de fra BMW, men gidder ikke legge over tusen kr i et trekk som jeg så vidt får brukt. Bilen min står alene også så riper er den lite utsatt for Og så bestilte jeg én ny carbonsplitter til herlige 2500kr(!) her om dagen, da den forrige knakk når vinteren slo inn. Samt har jeg kjøpt inn en del bilpleieprodukter så bilen skal gjøres skikkelig klar for våren/salg. Tror jeg drøyer med å legge ut bilen før i april/mai sånn at den er i topp stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Var ute og tok litt bilder idag.. Og så langt rakk fjernkontrollen til kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Fine bilder av en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Nydlige vinterbilder Syns de felgene passer perfekt på e46!! Synd de ikke er ett hakk eller to større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Kjempe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Takker! Felgene kunne med fordel vert 18" istedefor 17", men jeg syns de mer enn ok som vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Supre viterfelger det der! Men tenkte på som sommerhjul, de i feks.18-19" hadde vert knall! Mulig de er få større i replica? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Har aldri sett disse eller lignende i større enn 17". Men liker CSL felgene mine bedre Sommermodus: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Det er jo ingen tvil om at csl hjula er penere Digg bilde det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Tøffe bilder Frode! Ser glatt ut veien på 4. bilde. Var ut og kjørte selv i sta, slipper i 4. gir Aldri opplevd så glatt føre som i dag før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Det var rimelig glatt ja, men ble verre senere. Låg i 70 og trødde pedalen i bunn, begynte å seile på rumpa.. Det var litt skummelt Ser frem til å bli kvitt snøen nå, selv om det kan være litt gøy også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Låg i 70 og trødde pedalen i bunn, begynte å seile på rumpa.. Det var litt skummelt Gjorde det samme i i 120 km/t med Quattro. Da snakker vi glatt, hehe.. Den er så fiiin den bilen din altså!! Hau! Edit: Var det du som vurderte å selge denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hehe da er det glatt! Tusen takk! Og ja, jeg har planer om å selge den. Men har utsatt det til våren da jeg skal på jobb i neste uke og så til USA når jeg kommer hjem igjen. Blir bare stress nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hva er det for slags splittere du bruker? evnt. hvor du kjøpte de hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Splitterene er originale BMW deler så de får du hos hvilken som helst BMW forhandler evt. GS e.l. De koster forøvrig... hold pusten.. 2985kr pr stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg