sladjan Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Er jo sånn man nesten må begynne å grine når man knekker en sånn splitter hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ja den ene knakk jo når første snøen kom.. Ble rimelig forbanna for at jeg ikke hadde tatt de av før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Jaok, fete var de hvertfall.. Men får jo nesten en motor for samma prisen =) Er det carbon eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ja det er ekte carbon. Passformen er perfekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Jaok, de var utrolig tøffe.. Har ekte carbon splittere jeg å, men har sånne "vanlige" jeg da =) hehe Fin bil forresten! Du kjører carbon stil, samme som meg å det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Clubsport splitterene du har da. Litt carbondetaljer gjør seg på de fleste biler! Ellers: Har alltid hatt lyst å prøve bakfelgene foran på bilen, så idag gjorde jeg rett og slett det. Beklager at bilen er skitten, men tok det på sparket... Felgene er CSL replikaer i dimensjonene 9.5x19" ET45 med 255/30 Toyo dekk. Null subbing selv med full sving Jevnt med hjulbuen All klaring er god klaring Var overrasket over hvor bra de passet egentlig, hadde trodd de skulle stikke langt utforbi hjulbuen. Med 5mm spacere og 235/35 dekk hadde det blitt perfekt! Men så selger jo ikke GS disse felgene lenger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Du finner mye bra CSL fra ebay i england ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 tør ikke tenke på hvor mye smågrus/sand de hjulene hadde dratt opp langs siden på bilen en liten tur til by'n en våt dag... Pent var det selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 ebay har en del ja, får kikke litt Hehe, kan nok bli litt dritt opp etter siden med den bredden ja. Men det såg sykt rått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Det er en tanke brutalt med 9,5 fremme, ja. Men som du sier selv, det ser bra ut og så lenge klaringen er der............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 tør ikke tenke på hvor mye smågrus/sand de hjulene hadde dratt opp langs siden på bilen en liten tur til by'n en våt dag... Pent var det selvsagt Noe må man ofre for skjønnheten vetu. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 fin klaring det der Frode hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Har hørt med Morgan om de har noen CSL felger liggende igjen etter i fjor. Så vi får se om han får fatt i noen. Nå har jeg litt lyst å beholde bilen også egentlig.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Har hørt med Morgan om de har noen CSL felger liggende igjen etter i fjor. Så vi får se om han får fatt i noen. Nå har jeg litt lyst å beholde bilen også egentlig.. Hehe Behold bilen og kjøp noe leketøy i tillegg av eldre sort med 6er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Behold bilen og kjøp noe leketøy i tillegg av eldre sort med 6er. Det er faktisk ingen dum tanke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg