Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

hejsann lurte på om det er rustfri eksos hele veien? og hvor fikk du laget det og hvor mye måtte du ut med? og har tenkt til og kjøpe meg csl felgene selv:P derfor lurer jeg også på hvordan understell kjører du på? coilovers eller bare orginalt sports understell?:P

-Joakim H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk tak i to stk 9.5x19" CSL felger av Morgan på GS til en meget god pris! Så nå blir det denne dimensjonen hele veien. Bare litt usikker på hvilken dekkdimensjon jeg skal gå for.. Lurer litt på 245/30 både foran og bak :-? Tenkte også å kjøre med spacere så det blir ET40 foran og ET35 bak.

men du hvor fikk du tak i dissa carbon delene dine?:P gs eller?

Carbon-splitterene er originale bmw deler så de er både dyre og kan fåes hos BMW, GS, koed osv ;)

Diffuseren og nyrene er kjøpt hos GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør på mindre dekk foran. 225 eller 235 :D Men husk å ha samme profil , ser så dumt ut med høyere profil framme. Mister stuket på en måte. Derfor jeg aldri var fornøyd med dekka jeg hadde på hartge felgene :)

Det blir litt rart med mye strekk foran og lite bak.. Kan ikke ha samme profil framme og bak om bredden er forskjellig. Profilen er et forholdstall til bredden, så det må kompenseres ;)

Dessuten ser det ikke like bra ut med strekk på felger uten kant etter min mening... :?

Har 225/35 på de andre felgene men det blir nok altfor mye strekk.

denna hadde vel trengt litt carbon og litt "kjærlighet" xD

Såg ut som et bra utgangspunkt det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vel nesten bli det. Har troen på 245/30. Da blir det moderat strekk og jeg tror ikke det skal subbe.

Evt. 235/35 men da tror jeg det fort kan bli stygt..

Uansett blir det 255/30 bak i begynnelsen da disse dekkene står på allerede ;)

Får prøve meg litt fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...