Torek Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Kan ta noen bilder nå straks og legge ut hvis du vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Det hadde vert konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Det stod visst 245/35 på mine, hehe.. Uansett, her har du bilde av 9,5x19" med Falken 452 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Hehe okei.. Har sett de bildene, men det er like lite strekk som jeg har med 255/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hva slags dekk kjører du med? Altså hvilket merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hva slags dekk kjører du med? Altså hvilket merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Toyo, og de skal jo gi litt strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Her er 235/35-19 Falken dekk. Syns det blir litt for mye strekk. 9.5 foran og 10 bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Nydelig spør du meg, men vi har tydeligvis forskjellig syn ang. hva som er pent- og ikke pent når det kommer til strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Det er fint på kantfelger, men syns det ser litt rart ut på CSL felger, BBS CH og lignende felger uten kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Nydelig bil du har her Passet veldig bra disse carbondetaljene som du har pyntet bilen med;) Forresten, lurte nett på ein ting. Korleis er det med dekkslitasje på bakdekka dine? Bmw er kjent for å like gummi. Men trudde ikkje det var så ekstremt. Har vert inne på 4hjuls stilling etter eg tok på senkesettet og felgane. Men blei ikkje særlig mykje bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Takk for det Dekkslitasjen har vert jevn bak. Han som tok hjulstillingen etter jeg monterte H&R senkefjærene sa bare: "Hadde bare alle biler vert så enkel som denne." Hvor tok du hjulstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Tok den på Bmw på kokstad. Så syns egentlig det er litt merkelig. Kansje eg skulle prøvd meg på ein til hjulstilling. Muligens litt slurving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Vil anbefale deg Er-An auto rett før du kommer til Søfteland på Os i så fall. Han vet hva han gjør på når det gjelder hjulstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ja, kunne tatt og hørt med han. Får sånn som dekkena slit bak no, så kjem da til å bli dyrt i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg