BMWentusiasten Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ett år for tidlig Hvilken prisklasse ser du for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nyyydelig facelift coupe! Si fra på pm hvis du selger felgene før bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Takker.. Blir nok lagt ut for 260.. Felgene blir nok solgt med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Pen bil du har! perfekt kombinasjon med farger, felger og mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Tusen takk! Har nå lagt bilen ut for salg. Annonse kan ses her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27121486 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Lykke til med salg frode! Utroli strøken bil!!! hadde jeg bare hatt råa hadde ikke jeg stussa en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Takk for det! Satser på noen på forumet her vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Ett år for tidlig for meg, men men... har en rimelig grei merce på hånden nå så. Lykke til med salg Frode. det er et smykke av en bil. Hva har du for nye planer nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Takk igjen Planer? Nei det er litt forskjellig som frister, vi får se hva jeg ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Synd jeg kjøpte meg førstebil i fjor, hvis ikke så hadde jeg kjøpt denne på dagen! Helt RÅ E46! Håper den får en eier som tar godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Ja får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da var bilen solgt og ny bil hentet. Tråden kan stenges om det er ønskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hentet bil på Hønefoss skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Stemmer stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg