BMWentusiasten Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 glad i hverandre? føreren er i høysetet.... alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 BMWentusiasten: Ja, ifkk pris på 2000 inkl moms så får det bare gjort med en gang før det utvikler seg. Angel Eyes ja.. hmmm Så den blir solgt imorgen ja.. Litt kjipt da. Lars89: Hmm ja det frister jo litt! ///Mysild: Jeg har like stor interesse for lyd/hjemmekino som bil, så god lyd i bilen er viktig for meg. Men jeg snakker ikke om å bygge et anlegg med 4 stk 15" subber og 12 forsterkere til.. Blir så lite som mulig med best mulig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har hentet bilen fra lakk idag. Det var kommet en rustboble på bakskjermen pga steisprut, så fikk den inn med en gang. Så nå er det strøkent Har også bestilt meg en Blaupunkt THA475 forsterker + nødvendig adaptere osv. Så nå skal det bli bedre lyd i bilen. Grunnen til at jeg valgte den forsterkeren er at den er "plug and play" (Navi'en har ikke RCA utganger), og den har "Line out" slik at det går an å koble på en ekstra forsterker til subber. Ankommer torsdag om alt går som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Dødslekker denne bilen din! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Takker Forsterkeren var ikke komt idag, så får krysse fingrene for at den kommer imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Etter litt fram og tilbake idag med kabler, ble forsterkeren montert bak bekledningen i bagasjerommet. Fikk plass til den foran originalforsterkeren så det ble bra. Lyden ble litt bedre, men jeg hadde litt for store forventninger muligens. Lyden er iallefall klarere nå enn før og mer kontroll på bassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Da er Umnitza Orion II angel eyes bestilt, samt chrome blinklyspærer og "xenon" interiørbelysning fra Umnitza.com. Har også bestilt carbon-emblem til rattet hos GS Skulle egentlig bestille senkesett til bilen, men koed sine sider funker ikke. Så da ble det ringer istedefor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 morro nok en pen bil du har fått deg Frodo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Takker Ja blir bra med Angel Eyes.. Skal lakke bakgrunnene sort også, så regner med det vil kle fronten bedre.. En photoshop av svarte bakgrunner, tona blinklys og angel eyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Oppdatert førsteposten.. Har bestilt 7500k halogenpærer til grøftelys for å matche angel eyes når det kommer på.. Lurer også på å bestille KN-filter for mere turbosus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Drit i halogenpærer...kjøp xenon. Til E46 får du jo grøft-xenon-kit Gratulerer med fin BMW da! Men du vet vel hva jeg mener om diesel og automat? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Pen e46 du har Hvor kjøpte du felgene? Lyst på slike selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Har lyst på de felgene selv, ringte GS tildigere idag men de hadde bare noen bak felger igjen. Noen andre som selger de flegene? Pen bil forresten Frode Likte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Dr_S: Skal prøve halogenpærer først. Koster 250kr i motsetning til xenon-kit som er dyrere. Er xenon-gass inni de, så får se om de er så fantastiske som de skal ha de til Diesel og automat var bare en tilfeldighet, ikke det jeg så etter, men angrer ikke heller! heismann: Kjøpte de på GS jeg, men viss det stemmer som BMW-Coupe sier, så har ikke de de lenger. Men disse selger http://www.modbargains.com/showpages.aspx?pid=1309 BMW-Coupe: Sjekk linken Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Se der ja, har sendt de en mail nå! Spurte om pris på frakt nå til norge Pris uten frakt på de er 5500 ca, så blir vel 8-9000 totalt (håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg