gjeewaytee Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 må si jeg er grådig spent over hva de finner på bilen min hos jæger imorgen/idag spesielt ang motor og drivverk
gjeewaytee Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 da har jeg fått hentet bilen og de fant ingen feil ang dyser og ellers motorfusk. men motorfestene var dårlige så der kan jo selvfølgelig svaret være, men jeg er litt usikker så vi får se etter det er fikset om problemet dukker opp igjen ellers var det 4 stk dårlige traversforinger og klikkstag på begge sider fremme defekt
gjeewaytee Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ang klikkstag så har jeg ikke ide om det er det samme som stabstaglenker vet heller ikke om feilen var der når de testet den. men det skal ta meg 30 min å finne ut etter motorfestene er fikset om det virkelig var motorfestene som var problemet
Kjennern Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Får håpe dem har funnet årsaken da. Er drit kjipt med feil som kommer og går sånn.
Kjennern Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ang de traversforingene bør du ta en kjapp ringe runde til flere verksteder. Varierer utrolig mye i pris på de 4 pakningene der. Og det er vel ikke garanti på dem? Jeg bytta på min og fikk det til en slikk og ingenting da en BMW mekaniker tok det på kvelden for meg, men høyeste pris jeg fikk i Oslo var på 10000,- for bytte !!! Hårreisende priser når foringene koster litt over 1000 på GS.
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Med spesialverktøy er de foringene bytta på et par timer, fra bilen ruller inn porten til den står klar på parkeringsplasse, så 10k er en drøy pris!
gjeewaytee Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 jeg skal snakke med han som hadde med bilen min å gjøre pluss han som har med fragus (garantien) å gjøre i morgen for å finne ut hva som blir dekket av garanti og ikke
Kjennern Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Du får ikke dekket foringene på fragus. Hadde fragus selv, men de dekker mye annet moro Som dyser for eks.
gjeewaytee Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ok, de dekker nok ikke foringene da nei. har hørt litt om sånne powerflex foringer som visstnok skal være braq greier. er det noe å hive på traversen eller finnes det kanskje ikke slike til den?
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg har aldri sett de foringene i powerflex nei... De orginale er veskefylte så hvordan det vil funke med noen som er mye hardere vet jeg ikke...
gjeewaytee Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 finnes det powerflex til klikkstagene eller stabstagslenkene som det og muligens heter? fikk forresten ikke kontakt med han jeg skulle snakke med ang om hva som blir dekket av garantien og ikke så jeg gjør et nytt forsøk imorgen
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg har funnet ut at klikkstag og stabstagslenker (sannsyneligvis) er det samme. Dette er kuleledd og ikke foringer så tror du må holde deg til "standarvare"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå