NA Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Magnusble og jeg var ute å knipsa no bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 De Bayern-hjula er FARLIG fete!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 De Bayern-hjula er FARLIG fete!? Yess, det er de, ble meget fornøyd med disse hjulene Lett etter krysseikefelger lenge, og ble tipset av en om disse, og de falt i smak hos meg affal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Beyern Mesh er de peneste krysseikfelgene som har kommet på markedet på veldig, veldig lenge. Og de passer bilen din ufattelig bra. Flotte bilder, selv om noen av dem ble litt like etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 fine bilder og biler hva er navnet på front fangeren på e36n? ser litt alpina blanda med rieger ish ut hehe, fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Pene biler! Misunner deg saa blank bil NA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Det er vel en Riegerfanger på E36'n. Skyt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Hehe, var på akkurat samme plasser å tok bilder når jeg hadde cab'n Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Fine biler! Hvor kan man kjøpe Bayern hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Takker for flotte kommentarer her folkens Godt å høre. Fangeren er som antatt ja, Rieger infinity 1. Felga er jeg som sagt meget godt fornøyd med og de fåes kjøpt i Norge hos felgimport. Jeg kjøpte fra USA pga. skyhøye priser rundt om her hjemme Ble noen like bilder her ja Både magnusble og jeg posta noen så ble litt like, men men... Torek: mulig du missunner meg, men du da bør være meget godt fornøyd med din m-tech2 den er bare grisefin! Er m-tech2 og M3 som er de råeste karosserinene som noen sinne er laget etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå