Gå til innhold

Vil du ha bra bilder av din bil?

Share

Anbefalte innlegg

Sommeren er her og foto sessongen er offisielt åpen. Hvis noen vil ha bilder av sin bil, så send meg en PM her eller en e-post til: LESERPOST@HOTMAIL.COM med litt info om bilen din, og aller helst ett bilde eller to av hvordan den ser ut.

Dette er HELT gratis, så lenge du befinner deg i furnuftig avstand fra oslo, eller kan komme innen fornuftig avstand fra oslo. Kan også godt reise til bergen for den saks skyld, men da må reise og opphold dekkes :wink:

Siden dette gjøres gratis og kun er en utgift for meg, så stiller jeg ett krav: det må være en bil jeg finner interessang / pen. Regner med det ikke er for urimelig av meg, med tanke på at det er - ja - gratis. Om det er 3, 5, 6, 7, eller 8 serie - ny eller gammel - spiller ingen rolle. Det handler ikke om pris & status, bare hva som ser pent ut.

For noen tips om hva som IKKE er aktuelt og fotografere: BMW compact (beklager så mye compact eiere, men jeg personlig liker bare ikke det karosseriet), en hver BMW med lexus lys og/eller alu-vinge og de aller fleste med kromma hjul. Noen med kromma hjul er pene, men de er det utrolig langt i mellom.

STRAMVAIER på forumet her fikk sin BMW fotografert sist sommer, så for eventuelle nyskjerrige som lurer på hvor fæl opplevelse en photo session med meg kan være, kontakt han :lol:

Ett av bilde jeg tok av hans bil:

bmwm301.jpg

Hvis dette virker interessangt så ta en titt på min side http://www.mariusaasheim.com og send meg en melding eller mail så kan vi ta det der i fra.

Generelle spørsmål om hvem/hva/hvordan kan stilles i denne tråden. Åpene diskusjoner om "er bilen min pen nok" vil jeg ikke ta, da jeg som bil interessert selv vet at det er ett følsomt emne - og det er absolutt ikke noe hyggelig for meg å måtte si nei til noen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som avtalt, tar jeg tar kontakt med deg utover sommeren jeg vettu ;)

Fortsatt veldig pene bilder du får til altså.. Ordentlige bil i fokus på riktige lokactions.. Og er det ikke riktige locations så blir det det allikevel..

Excellent..

Btw: Skal forsåvidt nedover til Bmwccn treff på fredag 5. juni? Kunne jo muligens tatt det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bilde der henger hjemme på veggen min det .. hehe

Og jeg kan anbefale en dag med Mr Åsheim. Dette er en meget bra fyr, meget flink til å ta bilde og en meget hyggelig og omgjenglig fyr.

Hadde en 4,5 timer lang dag med han og hadde da aldri møtt han før. Fikk en utrolig flott dag, mye morsom prat om alt mulig tull... Takker Marius for meget flotte bilder og service og gleder meg masse til en ny runde med fotografering i sommer.

Om noen ønkser å se alle bildene som marius har tatt av bilen min så kan de ses i photo tråden min : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... c&start=45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så liker man bildene hans.. Eller så gjør man det ikke..

Bearbeidelsen vil jo jeg si er selve kunsten i bildet..

HVEMSOMHELST kan jo ta bilde av en E30M3 i en undergang/parkeringskjeller.. Bildene trenger verken gjøre inntrykk eller skape reaksjoner for det..

Marius er en kunstner, og han bruker farger og effeker som kunstart.. Ingenting feil i det? Kunst er ikke noe man kan diskutere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, bildene er usedvanlig pene, bare ikke spesielt realistiske. Hvis man ser på det som kunst så.... :)

eh, kunst kan komme i flere forskjellige kategorier. noen eksempler er jo f.eks picasso, vil ikkje påstå at bildene hans e så realistiske heller. Og i dette landet så blir jo faktisk stripping rekna som kunst, der du til og med kan få kunstner stipend.

Men nok OT. Det var et nydelig bilde. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt på pm, så er det meget flotte bilder du tar. Jeg skulle gjerne hatt noen proffe bilder av bilen min etterhvert.

Jeg har sett flere slike bilder på e46fanatics.com hvor bildene ser ut som det er laga i 3D samtidig som du ser at det er ekte bilde. Evig rå effekt som jeg gjerne skulle likt å visst hvordan man får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt på pm, så er det meget flotte bilder du tar. Jeg skulle gjerne hatt noen proffe bilder av bilen min etterhvert.

Jeg har sett flere slike bilder på e46fanatics.com hvor bildene ser ut som det er laga i 3D samtidig som du ser at det er ekte bilde. Evig rå effekt som jeg gjerne skulle likt å visst hvordan man får til.

mange layers i ps... ;-) og mange timers, om ikke uker og års trening ;-)

hehe... og PS: det trenger ikke å være HDR for å få til den effekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...