slideways Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Her er noen bilder av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 fin høyde, og farge... få på skjørter og lister og kast dritet inni bilen (ratt og målere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 fin høyde, og farge... få på skjørter og lister og kast dritet inni bilen (ratt og målere) Og andre frontlykter/blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Pen bil.... Eneste jeg ville byttet var frontlyktene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Fin bil, og som de andre nevnte - kast drittet inni bilen, som også inkluderer de forferdelige boksehanskene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Liker fargen veldig godt og hvis du skal beholde de svarte felgene, ville jeg ha fått lagt en rød stripe rundt kanten. Da hadde felgene blitt litt mer fremtredende. Jeg ville også ha byttet rattet og frontlyktene. Men nå er det ikke min bil, så det blir jo bare en mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 fin høyde, og farge... få på skjørter og lister og kast dritet inni bilen (ratt og målere) Og andre frontlykter/blinklys glemte å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Felga passa bra til bilen.. No mørke lykter blir det bra utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Fin bil! Rått stuk på an! Nytt ratt, girkule, frontlykter og eksos hadde hjulpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 enig med de andre her, felgene var forsåvidt tøffe, men blir for mye mørkt for min del, Få deg no blanke felger i stedet, evt pusse ned disse og lakke dem, på avstand så kan det jo se ut som du kjører på stålfelg og det er ikke bra ! My 2 cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 syntes *bank i bordet* felgene var tøffe jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slideways Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Litt nye bilder på bilen.. Utsende er ikke så viktig i første omgang, men har fått på m-tech lister Har også fått satt på K-sport coilovere og camberstag, nytt ratt, og noen kjøre fort i sving stoler Neste nå blir powerflex i hele understellet og store bremser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Tøff bil dette!! Andre lykter foran hadde gjort seg;) Felgene syns jeg igrunn var gromme;) Er ikke helt med på greia med målere, rattet og stolane.. Vader-skinn hadde vært pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Liker interiøret jeg. Ordentlige stoler og ratt. Men nå er vel dette blitt en toseter, eller har du noe vipp på stolene? Er ikke helt med på greia med målere, rattet og stolane.. Vader-skinn hadde vært pent Pent.. og fullstendig ubrukelig. Vaderinteriør i skinn gir absolutt null støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Veldig bra! Svarte felger og gromme stoler og ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå