Gå til innhold

Min e36 325i coupe (nye bilder)

Anbefalte innlegg

Liker fargen veldig godt og hvis du skal beholde de svarte felgene, ville jeg ha fått lagt en rød stripe rundt kanten. Da hadde felgene blitt litt mer fremtredende. Jeg ville også ha byttet rattet og frontlyktene. Men nå er det ikke min bil, så det blir jo bare en mening :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med de andre her, felgene var forsåvidt tøffe, men blir for mye mørkt for min del,

Få deg no blanke felger i stedet, evt pusse ned disse og lakke dem, på avstand så kan det jo se ut som du kjører på stålfelg og det er ikke bra ! :)

My 2 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Litt nye bilder på bilen.. Utsende er ikke så viktig i første omgang, men har fått på m-tech lister 8) Har også fått satt på K-sport coilovere og camberstag, nytt ratt, og noen kjøre fort i sving stoler :P Neste nå blir powerflex i hele understellet og store bremser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker interiøret jeg. Ordentlige stoler og ratt. Men nå er vel dette blitt en toseter, eller har du noe vipp på stolene?

Er ikke helt med på greia med målere, rattet og stolane.. Vader-skinn hadde vært pent

Pent.. og fullstendig ubrukelig. Vaderinteriør i skinn gir absolutt null støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...