Larsegutt Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 1500,- så skal jeg ta dem med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Som topic!Prøvd på felg, kjørt ca 4 meter Jeg måtte måtte ned på 40 profil, derfor selger jeg. 900,- pr dekk evt + frakt. (bur i ålesund) Ser dem går for 985 hos superstayling.no : http://www.superstyling.no/shop/index.p ... afdd53da59 Her er noe jeg klippet ut ifra en side jeg googlet; Nyheder fra Dan-Wheels Hold øje med vores nye dæk og fælge her på siden. Hvad er Syron? Syron er et forholdsvis nyt dæk mærke, som er udsprunget i samarbejde mellem Keskin Tuning i Tyskland og Nexen dæk. Keskin er producent af fælge i høj kvalitet og havde brug for et godt dæk til en fornuftig pris, dog uden at det skulle gå udover kvaliteten. I den forbindelse indgik man et samarbejde med Nexen Dæk. Man videreudviklede på et eksisterende dækmønster (Syron N3000) i starten og er nu klar med det nye Race 1 dæk som herved er et tyskudviklet high performance dæk. Dækket forventes i handel fra marts 2007 i 19”. Race 1 forventes løbne klar i ca. 20 andre størrelser. Kan bringes med til Våler! 1500,- for begge 2! Det er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 1500,- for 2 stk dekk! Anyone? Kan som sagt taes med til våler 11-13 sept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 oooppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Syron , nexen... badabing badabom. Hadde nexen før og vil personlig si at det er en av de bedre dekkene jeg har hatt. Holdt jævla 4 sesonger og da kjørte jeg til og med ned til sør-Tyskland, videre til Praha og hjem. Mest slitesterke dekket jeg har prøvd. Slitt støyete, men er verd det! Edit: Svarer deg her Gunnar Er enig med deg der, men dog en smakssak. Jeg kjører ikke idiot og trenger ikke noe som henger som lim i veiene. Derfor prioriterer jeg at dekkene er slitesterke isteden så slipper jeg å bytte hver sesong. Det var også lite sporing med disse dekkene. Støy husker jeg ikke, men spiller høy musikke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Roadstone N3000, Nexen N3000 og Syron N3000 er alle samme greia. wabby, At et dekk holder lenge er ikke det samme som at det er et bra dekk. Det spørs om man vektlegger grep, støy, levetid osv. Uansett er ikke dette en diskusjon om dekket, det er en salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 En God Jul bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Ingen som vil ha 2 billige sommerdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rush64 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 heia Ad|oS:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Så har jeg 2 stk i 235/40/17 i samme merke som har rullet ca 100 mil . Meget bra stand, ikke slitt. 1000,- for begge. Dvs 2500,- for 2 nye og 2 nesten nye dekk, ikke gale det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 2000, bor selv i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå