Sturlis Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Fin den første videon der Og det Stanceworks bildet, det var skikkelig stygt! Og det er sånn jeg liker det, hahaha! Fikk meg en god latter her nå
T. Thøgersen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Med det samme vi er inne på temaet bilder, her er ett til, litt mer bil-orientert nå.
F.R.Johansen Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Vi satser på en sånn start på neste sesong vel!
T. Thøgersen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Veel.... Da kan du slippe av meg først.
jørgen90 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Den så skøy ut. får se om jeg får hjulpet til litt og gjøre det finner ut fra bokerød til sommern da:D
T. Thøgersen Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Viktig å bruke asfalten godt, så lenge vi betaler for å kjøre på den. Ellers skjer det lite med bilen, har fått tak i en bedre førerdør som skal settes på bilen, da den som sitter der nå er veldig dårlig. Har bestilt ett lass med deler fra Koed og diverse andre steder så vi får begynt på 2,5l konverteringen, og fikk kjøpt et lekkert (...) KN filter til hyggelig pris hos BilXtra under Oslo Motorshow. Forresten jørgen90, er det du som bor oppe ved Esso'n?
R Andersen Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Har du et bilde av bilen, Jørgen90? Vi er vel de eneste i Halden med rød E30 M3.
T. Thøgersen Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Jørgen: Det har vi nok, jeg har jobbet på Esso'n i noen år. Har du 318is'en ennå eller? Ray: Tror ikke M3'n hans er rød. Hvis ikke den har endret farge siden siste (og forøvrig eneste gang)jeg så den.
jørgen90 Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 ja, Stemmer. Nei m3n er blå, m3 e36 farge, hadde en rød is for et år side. Men far min har en e30 is nå (rød). m3n min gikk ikke så lenge hadde den i 4 dager så dro jeg inn i et rådyr hehe. Den er satt til vinter lagring. skal snart begynne og rett litt. Å handle et bra understell, Skal inn til en i fredrikstad og forhøre meg litt med understell, va som er bruk bart. så blir det og handle litt og sette sammen. å vente på våren så får prøvd seg litt på rudskogen, og dra ned til nurburgring å få merket på bilen:D
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 hvilken e36 m3 blåfarge er det du har jørgen90 ?
T. Thøgersen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 ja, Stemmer. Nei m3n er blå, m3 e36 farge, hadde en rød is for et år side. Men far min har en e30 is nå (rød). m3n min gikk ikke så lenge hadde den i 4 dager så dro jeg inn i et rådyr hehe. Den er satt til vinter lagring. skal snart begynne og rett litt. Å handle et bra understell, Skal inn til en i fredrikstad og forhøre meg litt med understell, va som er bruk bart. så blir det og handle litt og sette sammen. å vente på våren så får prøvd seg litt på rudskogen, og dra ned til nurburgring å få merket på bilen:D Apropos Nürburgring, så blir vi en grei gjeng fra Halden som drar ned i påska, jo flere jo bedre. Den så fin ut den M3'n din. Så den med en gang du hadde henta den tror jeg. Åssen understell har du tenkt på da?
jørgen90 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 maurits blå med perlemor, er sikkert ikke riktig skreve. er vel ikke perlemor i orginal fargen til m3 e36 men. nei jeg skal til en som heter kenneth høiom og for høre meg litt om understell. men har vel tenkt litt på gruppe n foringer. stivere fjører og dempere er det på den. kw coilovers foran og bilstein bak. skal ha et understell som passer bra til bane men også fint til gatebruk. så man slipper og sitte med peltorer. så får man vel begynne med motoren til neste vinten. får prøve og komme seg ned te tyskland til våren, men da blir det fly trur jeg, å leie en swift. tar bil turen til sommern. hvor pleier dere og leie hotell hen da. nå dere er nedover. oppe på ringen eller nede i byn? (adenau) har vert der 2 ganger var best opp ved ringen gp banen syntes jeg.
T. Thøgersen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 maurits blå med perlemor, er sikkert ikke riktig skreve. er vel ikke perlemor i orginal fargen til m3 e36 men. nei jeg skal til en som heter kenneth høiom og for høre meg litt om understell. men har vel tenkt litt på gruppe n foringer. stivere fjører og dempere er det på den. kw coilovers foran og bilstein bak. skal ha et understell som passer bra til bane men også fint til gatebruk. så man slipper og sitte med peltorer. så får man vel begynne med motoren til neste vinten. får prøve og komme seg ned te tyskland til våren, men da blir det fly trur jeg, å leie en swift. tar bil turen til sommern. hvor pleier dere og leie hotell hen da. nå dere er nedover. oppe på ringen eller nede i byn? (adenau) har vert der 2 ganger var best opp ved ringen gp banen syntes jeg. Kenneth kjenner jeg godt. Har prøvd litt av hvert han. Tror dem har Ksport på Budget-E30'n sin, og den kjører jo lave 8 min på Ringen, så det funker. Vi har alltid bodd på Blaue Ecke i Adenau, synes det er fungerer veldig bra! Greit med liv i baren på kvelden, og ikke så "dødt" som Nürburg er så fort det er mørkt. Har du leid Swift før? Den er helt utrolig artig. Har vært nedover 3 ganger i år og kjørt nesten 50 runder med den Stage3'n dem har på Rent4Ring, den er helt suveren. Kjapp, veldig nøytral og artig. www.rent4ring.de hvis du skal leie der, topp kundeservice, bra biler og realtivt rimelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå