T. Thøgersen Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Ikke umulig at det kan komme litt dekkrøyk fra broren til Ottar også.... Røk er bra. Veldig bra!
T. Thøgersen Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Jaja, idag har vi vært ute og kjørt med bilen. På det føret her er det vel ikke å ta i å si at det var sleipt. Frank fikk skaffa noen bra piggfrie dekk til Bruskorkene, for en billig penge, så da kasta vi dem på og kjørte en tur. Etter at vi fikk bilen til å gå på alle 6 igjen, etter litt om og men så fikk vi lokalisert att det var en tennplugg som rett og slett hadde tatt kvelden.. Synes det er litt rart, dem har jo gått lite, og ingen tegn til noe feiltenning eller noe før den ga seg. Gikk helt fint sist gang vi starta den, og ett par dager etterpå oppførte den seg som en femmer. Det er vel ikke direkte vanlig at en såpass ny plugg bare slutter å virke, sånn uten videre? Noen som har noen ideer om hva som kan ha skjedd?
R Andersen Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Jeg tror det er fordi dere kjører med 4-bolt, og de kjipe bruskorkene!
T. Thøgersen Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Jeg tror det er fordi dere kjører med 4-bolt, og de kjipe bruskorkene! Meget mulig. Men, originalt er for spett. Må oppgraderes på Kornsjø Raceparts før det blir moro vettu. Dessuten er bruskorkene De Aller Nydeligste Felgene noensinne.
316 Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Den motoren var rett og slett nydelig å se på !
T. Thøgersen Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 Den motoren var rett og slett nydelig å se på ! M20 med snurre er pent, hvertfall når alt er nymala og rent&pent.
Stale_H Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Hvis dere har tomgangs kjørt mye etter deres siste oppgraderinger, og mye start og stopp, så tar pluggene veldig fort kveld på m20, det er hvertfall inntrykket mitt! Tøft prosjekt, og god jul.
E30_Dale Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Ser meget bra ut, det dere holder på med:-)
T. Thøgersen Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Hvis dere har tomgangs kjørt mye etter deres siste oppgraderinger, og mye start og stopp, så tar pluggene veldig fort kveld på m20, det er hvertfall inntrykket mitt! Tøft prosjekt, og god jul. Har igrunn ikke kjørt noe spesielt med den siden motorbyttet, men forrige motoren gikk litt fett, og pluggene var med på oppstarten når vi begynte med Autronicen, og da ble det mye prøving og feiling, så jeg tror/håper det ikke er noe mer alvorlig enn den rett og slett bare tok kvelden. God jul til deg, og alle andre som følger med her!
T. Thøgersen Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Jaja, satser på at 2011 blir bra. Fikk feira overgangen til nytt år med å brenne litt dekk med bilen inne i garasjen.
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 om dere har montert ny kam håper jeg dere har kjørt inn den ordentlig? ellers holder ikke den lenge.
T. Thøgersen Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Samme kam som forrige oppsett. Og tar den kvelden, er det unnskyldning til å bytte til en slemmere kam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå