Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det her blitt ett "henge ut" forum? Tråden burde etter min mening vært stengt 2 sekunder etter at den ble laget. Greit de "krangler" på det forumet, men hvorfor skal bimmers ta det opp? Og ikke på en mer respektabel måte heller. Men med drittslenging.

Skrevet

Vel, det var jo faktisk bilen til Ingeftw som det var lagt ut bilde av uten sladding av skiltnr, uten å spørre han... Så relevant er den - i høyeste grad. Men unødvendig - i høyeste grad.

Skrevet

Skjønner ikke alt hysteriet rundt sladding av skilt. Greit nok hvis bildet er i sammenheng med herjing/ulovlig kjøring, men en bil som står helt stille...

Er du redd folk skal se de får du kjøre uten :roll:

Og ja, jeg vet om regnr XX XXXXX til 2282, men får være måte på hysteri...

Skrevet

Mye av poenget var det at selvom dette er ett bmw forum, så kan man ikke regne med at alle kan like mye om bmw som dere. Så når man leser i andre forum om slike feil som er åpenbart feil for dere, prøv å rettled, isteden for å drite ut. Brukeren i linken prøver å redde seg ut ved å skylde på fargeblindhet, og at bilene er veldig like. Selvom han nok ser at de ikke er like. Også i tilegg drasse den tråden til dette forumet. Sier mer om holdninger til trådstarter enn brukeren i det andre forumet sine kunnskaper.

Skrevet

Nofear2 er jo blitt rikskjendis for sitt falkeblikk :lol:

Fliid: Greit nok å ta feil innimellom, og det kan alle gjøre. Ingen som betviler det. Men han der er fargeblind, fasongblind,vinkelblind osv.

Når man for alvor mener at noen har stjelt bildet hans og sendt det inn til en avis, når det er tatt ifra andre siden på bilen, da kan man ikke unnskylde seg med at man ikke ser forskjell på biler lenger :wink:

Skrevet

Haha! det er seriøst noe med folk og interesser. Opel-folk er fast bestemte på å hate BMW, samme inntrykk får jeg av Ford- og Volvo-folk.

Det er vell en form for sosialisering ? om jeg ordla meg rett nå :)

Mennesker kan faktisk deles inn i ulike bilgrupper. Skal innrømme det at jeg er ganske åpensinnet når det gjelder biler, men BMW ligger mitt hjerte nærmest, og det bilmerke jeg har størst interesse for.

Finnes fine Opler og, men makan. Calibra med div plast og kromma lexus-lykter? Enkelte folk hører hjemme på en annen planet. :lol:

Også har man de som overhodet ikke skulle fått henda i en BMW. Den oransje e36'n som har blitt nevnt flere ganger, og som vist på det forumet; E36 med aluvinge, manglet bare lexus lykter der og.

Skrevet

Det er idioter med lexus lykter og annet ræl på bmw`ene sine som gjør at folk "hater" bmw, og latterligjør merket. Samt det andre vi alle vet hva er!

Når jeg snakker om bil med venner og bekjente eller folk jeg møter, så er det ikke ÈN person som IKKE sier noe "negativt" om bmw, med mindre den personen er mer eller mindre genuint interessert i merket som meg. Heelt utrolig. Og jeg kjenner jeg er passe lei det.

Så når da folk putter aluvinger og flame-stickers og annet jalltull på sine 91` 316 blir jeg irritert. For det slår tilbake på meg selv ved en eller annen anledning som beskrevet over.

Ikke at jeg tar det personlig eller noe, det er bare jævla slitsomt.

Skrevet
Det er idioter med lexus lykter og annet ræl på bmw`ene sine som gjør at folk "hater" bmw, og latterligjør merket. Samt det andre vi alle vet hva er!

Jeg vet ikke hvem du prater med, men jeg har intrykk av at Bmw-biler ofte er innblandet i ulykker samt at en del av dme kjører svært fort, er med på å sette et negativt stempel på den vanlige Bmw-sjafører. På en annen side er nok det at Toyota-eierer er kjent for å kjøre forsiktig, med å sette et gubbe-stempel på Toyota-biler.

Når jeg snakker om bil med venner og bekjente eller folk jeg møter, så er det ikke ÈN person som IKKE sier noe "negativt" om bmw, med mindre den personen er mer eller mindre genuint interessert i merket som meg. Heelt utrolig. Og jeg kjenner jeg er passe lei det.

Da vil jeg foreslå å enten skifte bilmerke, ikke snakke om Bmw eller skifte venner. Folk må å få lov til å tro hva de vil, selv om den troen innebærer å se ned på Bmw generelt.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...