Galro Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 hagenisse skrev: Jeg skjønner heller ikke hva greia er med at skiltet synes.. Det gjør det jo hele tiden i trafikken også...? Det kan være personen vanligvis kjører uten skilt ...
Snusfenrik Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Hehe dere fant tråden jeg startet på det forumet ja... Grunnen til sladd er at jeg ikke direkte vil sitte og drite ut folk offentlig på nett, med enkle muligheter for å finne fullt navn på eier. Uansett hvor grov voldtekt av kjørtetøy det er snakk om..
Ingeftw Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Snusfenrik skrev: Hehe dere fant tråden jeg startet på det forumet ja... Grunnen til sladd er at jeg ikke direkte vil sitte og drite ut folk offentlig på nett, med enkle muligheter for å finne fullt navn på eier. Uansett hvor grov voldtekt av kjørtetøy det er snakk om.. Er enig meg deg der.. At folk tar bilde av bilen min er helt greit altså, om det så være av negative eller positive årsaker, men om de så skal legge det ut på nettet kan de ha såpass respekt til å sladde skiltet. Etter min mening er det bare rein høflighet
Snusfenrik Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Ingeftw skrev: Er enig meg deg der.. At folk tar bilde av bilen min er helt greit altså, om det så være av negative eller positive årsaker, men om de så skal legge det ut på nettet kan de ha såpass respekt til å sladde skiltet. Etter min mening er det bare rein høflighet Jess, det er liksom det som er tankegangen. Kan være at enkelte ikke vil ha bilder av bilen sin på nett, men sladder du da skiltet så gjør du det helt klart at det er bilen i seg selv en vil henge ut, ikke eier. Da blir det litt mer greit. Synes jeg. Noen ganger tar man bilde av en bil fordi man synes den er pen/tøff/rå.. Ikke noe i veien med å gjøre det og så legge bildet ut på nett. Men kanskje ikke kjekt for eier når skilt ligger åpent for alle, da man må ta til seg at det finnes folk der ute med uærlige hensikter. Dette gjelder i aller høyeste grad spesielle biler, EVO'er-M3'er-Cossier.. Og.. Fin E30 du har foresten, sett den en del ganger
D.Toft Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 dere får trøste dere med en ting, han kjører OPEL, hahahahahaha
MariusW Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Når jeg begynte å fatte interesse for BMW, uten å tidligere ha interesse av biler i det hele tatt, så pekte jeg stadig vekk på E39 og sa at det var en E46... Alle har jo vært der en gang ._. håper jeg.
Ingeftw Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Snusfenrik skrev: Ingeftw skrev: Er enig meg deg der.. At folk tar bilde av bilen min er helt greit altså, om det så være av negative eller positive årsaker, men om de så skal legge det ut på nettet kan de ha såpass respekt til å sladde skiltet. Etter min mening er det bare rein høflighet Jess, det er liksom det som er tankegangen. Kan være at enkelte ikke vil ha bilder av bilen sin på nett, men sladder du da skiltet så gjør du det helt klart at det er bilen i seg selv en vil henge ut, ikke eier. Da blir det litt mer greit. Synes jeg. Noen ganger tar man bilde av en bil fordi man synes den er pen/tøff/rå.. Ikke noe i veien med å gjøre det og så legge bildet ut på nett. Men kanskje ikke kjekt for eier når skilt ligger åpent for alle, da man må ta til seg at det finnes folk der ute med uærlige hensikter. Dette gjelder i aller høyeste grad spesielle biler, EVO'er-M3'er-Cossier.. Og.. Fin E30 du har foresten, sett den en del ganger Takker for den du! Synd motoren er av det kjipe slaget, men er du fattig lærling er det ingenting å gjøre med.. Hehe Ser meg veldig enig i det du sier. Og som du nevner, litt mer spesielle biler ja. Det som og burde nevnes er visst det kansje blir tatt bilder av en bil som er ombygd uten godkjenning av BT, så blir dette lagt ut uten sladding. Da kan det hende blir tatt opp og diskutert, og det kan (skriver kan, er gjerne ikke verdens største sannsynlighet for at skjer) feile folk få vite det, og så får det konsekvenser. Vet ikke hvordan det er rundt om andre plasser, men her i Os har vi hatt tilfeller der det har vært tysting til politiet på ikke-godkjente ombygninger av biler
Bmwfanatic Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 nå lages det tråder om att noen så feil i en tråd på ett annet forum også nå.. maken
M3cabriolet Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 synes egentlig at det er litt pinlig at dere går så hardt ut på den stakkarn som har skrevet feil modell-betegnelse på en BMW. som sagt før her så er det bedre å rette han på en ordentlig måte, bare forklare han at forskjellen på e30 og e36. skjønner at det er litt ekstremt å poste bilde av en e30 i en annen farge og tro at det er samme bil, men alikevel da. denne tråden blir litt mye bilforumet.no. jeg har vært litt på andre siden av bordet en gang jeg. jeg oppdaget at noen i hondaklubben hadde lest på min hjemmeside om min NSX. vedkommende som produserte denne hjemmesiden for meg hadde skrevet at den "har en 3.0 V6 V-tech". men "V-tech" skrives "VTEC" dette ble det en alvorlig diskusjon av på hondaforumet. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om en sånn skrivefeil, men lovte å rette det opp. for min del så ligger BMW mitt hjerte nærmest og jeg kan mye om dette merket og dets modeller, men synes det var artig å prøve noe annet, derfor ble det en riskoker. jeg elsker virkelig den bilen, men jeg gidder ikke sette meg inn i honda på samme måte som jeg har gjort med BMW. jeg bare nyter hondaen, og da er det tåpelig når en valp i en gammal civic slenger med leppa fordi han kan mer om honda. selvfølgelig har jeg fått en del kunnskap om NSX'en, men det betyr ikke at jeg har blitt helt fanatisk og kan alt om Honda fordet, så det hadde vært fint om man kunne slippe å få kjeft for småting av "ekspertene". kort sagt; de fleste her inne kan MYE om BMW, men er relativt blanke på andre merker som ikke interesserer dere. sånne feil som man ser i linken i første innlegg forekommer spesielt ofte på Bilforumet.no som ikke er et merkeavhengig forum, men et generelt bilforum. dermed blir det en evig miks av folk som kan mye om noen og er helt blanke på andre bilmerker. og igjen så sitter folk klare til å kritisere den minste feil fordi de skal vise at "de kan" . Bimmers er vel et av veldig få forum som jeg synes er seriøse, med mange jevnlig aktive brukere med høy kunnskap. synes egentlig vi kan klare oss uten å dra inn og kritisere dumme innlegg fra andre forum rundt om. (med enkelte unntak) men igjen... dette er jo bare min mening da...
BreitBau Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Jeg vil bare rette en pekefinger til dette emd fotografering.. Du SKAL ha respekt dersom du tilfeldig tar bilde av en annen bil.. Da SKAL skiltet sladdes.. MEN, stiller du opp på utstillinger, eller treff, der fotografering er en naturlig del.. så SKAL du fjerne skiltet dersom du er redd for at regnr havner på nett.. Da får DU som eier ha respekt nok til at ikke fotografen skal bruke mye tid på sladde skilt.. For min del kjører jeg REIN policy... ALLTID show-plate på utstilling.. Hvis ikke kan jeg heller aldri bli sur om noen legger ut bilder..
Lars89 Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Må si meg heilt enig med breutbau her. Om bare alle kunne tenkt sånn
BreitBau Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Hehe.. Ja men det må da folk forstå, at man må skjule skiltet når man er på utstilling..
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Vi kan ikke alle være autister på BMW, men dette var vel litt drøyt
Ingeftw Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Jeg også er veldig enig med det Breitbau sier der. Men som det går an å se, så går jeg med ryggen til og hadde faktisk ingen aning om at noen tok bilde av bilen. Fikk linken av en kompis som hadde vært innpå og sett tråden.
BreitBau Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Ja, i din sak er det faktisk noe helt annet.. Du har ikke troppet opp på noen utstilling, så da blir det helt feil å legge ut skiltnr osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå