ZhilleN Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Da har jeg fått tatt litt bilder av bilen, pussa ned og fin Men han som lakkerte/sveisa sa jeg måtte ha nytt panser, på grunn av gjennomrustning.. Noen som har det liggende til en billigpenge, og fri for rust? Her er i hvertfall noen bilder :
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Da er endelig felger i boks, ble disse her :
sladjan Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 flotte felger ble det 7.5 rundt heile eller? Når skal bilen lakkeres? Blir sikkert flott bil til slutt dette, rød bil med svarte detaljer er bare flott det
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Takker for det Ja 7.5 på alle Lakkerer har ferie nå, han sa i hvertfall at pussing osv. tar ingen tid, bare grunnarbeide som tar tid, så nå skal den pusses helt ned når han kommer fra ferie (2 uker), kan tippe om ca. 3uker Gleder meg sykt til den blir ferdig
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Å??.. De er jo pene da! ja de er jo pene men samme felga som jeg har
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Ja..? Gjør det noe..? hehe neida Sier jo bare at du har riktig smak når det kommer til felger det
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Hehe, ok Ja de er en av de peneste på e36 mener jeg da Hva tror du om GT-splittere??..
Christopher Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Jeg tror det blir naaajs Tok tid med denne lakkeringen din... gleder meg til å se ferdig resultat!
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Ja han lakkereren har litt mye og gjøre opp på der, har full verksted av bilder, men det nærmer seg nå Om ca. 3 uker nå, så er bilen ferdig Gleder meg syykt!
carlhaakon Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Hehe, ok Ja de er en av de peneste på e36 mener jeg da Hva tror du om GT-splittere??.. GT splittere er tøft, selv vurdert det, men har aldri blitt noe av hehe
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Hehe, ok Har veldig lyst på det, men ser at nesten alle e36'er har det, så blir egentlig litt kjedelig, så jeg vurderer heller og bare ha leppa fra m3 fronten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå