///Mysild Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 kan jo ikek si noe før man ser det ferdige resultatet... bortsett fra.......vekk med klisteret!
ZhilleN Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Nice Hva måtte du ut med for lakkeringa ? Takk takk, måtte ut med 27000,- + rutsveising og diverse
ZhilleN Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 kan jo ikek si noe før man ser det ferdige resultatet... bortsett fra.......vekk med klisteret! Nei nei, men stor forskjell fra det det egentlig var Ja det skal bort
ZhilleN Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Til info så skal monteringen begynne i dag Tar bilder underveis
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Da var bremsene hentet fra autotrio i Oslo, helt originale, kjøpte dobbelt sett skiver foran og bak, med klosser.
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Takk takk Blir enda bedre og få sammen alt, kommer flere bilder endten i morra, eller til helga, da er i hvertfall panser, bagasje, dører og grillen montert Bremsene kommer på den 14 sep, og på eu-godkjenning den 17 sep
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Takk takk Blir enda bedre og få sammen alt, kommer flere bilder endten i morra, eller til helga, da er i hvertfall panser, bagasje, dører og grillen montert Bremsene kommer på den 14 sep, og på eu-godkjenning den 17 sep Ok. Skal følge med på tråden her Blir morro å se den sammenmontert
ZhilleN Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Da har jeg handlet litt godsaker til motor i dag på mekonomen, fant ut at jeg trengte motorolje, oljefilter, bremsevæske og plugger, powerfilter bestiller jeg straks. Bilder selvfølgelig :
ropa Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Herlig prosjekt, skal bli artig å se det ferdige resultatet
ZhilleN Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Takker for det Har gått litt lang tid nå men, bedre sent enn aldri Montering for harde livet i morra Masse bilder kommer i morra, da blir alt utvendig ferdig montert!
sladjan Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Fin fin olje for den motoren der. Jeg kommer til å bruke den framover. Hva betalte du for pluggene?
ZhilleN Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Ja den skal være den beste så 390 ,- for 4, måtte ha 2 pk bosch. leverte ikke sett med 6 plugger.. :S Bare for og tjene på det, er jeg sikker på.
ZhilleN Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Da har jeg fått tatt litt bilder her. Da var de gamle bremsene tatt av : På med ny : Litt bilder av bilen etter montering av speila, og bakfangeren, bremser og diverse. Litt dårlige bilder men, mobilkamera.. Ja estuning klistre skal bort! Nymalt kaliper, og skive Stemningsbilde Motorolje plugger og oljefilter ble også montert i dag, har også et bilde av filteret som snart kommer Bestilt fra Autopower, er til og anbefale !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå