Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk takk :D

Ja det er veldig digg og tenke på! ;) For vel ta noen bilder i morra, noen sikkelig bilder, så Carlhaakon blir fornøyd også, hehe :)

Skrevet
Takk takk :D

Ja det er veldig digg og tenke på! ;) For vel ta noen bilder i morra, noen sikkelig bilder, så Carlhaakon blir fornøyd også, hehe :)

hehe det høres bra ut :) ellers så får jeg nesten ta turen og få tatt noen bilder får deg hehe :P

Skrevet
Rød perle av en e36 :D

Tusen takk for det :D Ble veldig fornøyd med resultatet! :) Var ute og kjørte litt i dag, helt perfekt, hehe.. 8)

Skrevet

Da har jeg fått prøvemontert felga mine i dag, synes det ble perfekt med den senken som er der nå :) Hva synes folket??

Hvertfall noen bilder :

2v800ty.jpg

23i9y0p.jpg

24m50ew.jpg

vi34hu.jpg

35cmqrq.jpg

9kqtjb.jpg

4j2d7m.jpg

Skrevet

Takk for det! Ble veldig fornøyd sjøl :) ja, må nok space 5 mm, synes også det blir skremmende nærme. Har prøvd og kjøre en tur, hørte ingen ulyder når jeg svingte osv. Men må ha på spacere ja, trur det er det lureste.

Skrevet

ok, skjønner. du får vri om rattet maks under kjøring, og sjekke om det er blitt no antydning til skrapemerker på demperen, felg, og hjulbue:)

spacere får du kjøpt billig på biltema! 3-5mm universal.

Skrevet
ok, skjønner. du får vri om rattet maks under kjøring, og sjekke om det er blitt no antydning til skrapemerker på demperen, felg, og hjulbue:)

spacere får du kjøpt billig på biltema! 3-5mm universal.

Akkurat det jeg har gjort :) jeg har ikke hørt noen skrapelyder eller antydninger til riper, men må nok få spaca dem litt ut, synes det ser litt skummelt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...