carlhaakon Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 det interiøret passa jo rett inn i bilen da ta noen fler bilder med sikkelig kamera nå
ZhilleN Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Ja det skal jeg, må kjøpe meg speilreflekskamera Ja det passer bra inn det
ZhilleN Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Da er bilen nesten ferdig, mangler eu-kontroll og noen lister og noen småting. Noen bilder :
sladjan Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 NICE Fy faen så deilig det må være med nylakkert bil i grunn
ZhilleN Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Takk takk Ja det er veldig digg og tenke på! For vel ta noen bilder i morra, noen sikkelig bilder, så Carlhaakon blir fornøyd også, hehe
carlhaakon Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Takk takk Ja det er veldig digg og tenke på! For vel ta noen bilder i morra, noen sikkelig bilder, så Carlhaakon blir fornøyd også, hehe hehe det høres bra ut ellers så får jeg nesten ta turen og få tatt noen bilder får deg hehe
ZhilleN Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Hehe jaja det er jo en ide det også
ZhilleN Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Rød perle av en e36 Tusen takk for det Ble veldig fornøyd med resultatet! Var ute og kjørte litt i dag, helt perfekt, hehe..
ZhilleN Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Da har jeg fått prøvemontert felga mine i dag, synes det ble perfekt med den senken som er der nå Hva synes folket?? Hvertfall noen bilder :
matss Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 så jo bra ut med de felgene:) men fy så trangt det var mellom felg og demper i front! her må du vel på med no spacere?
ZhilleN Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 Takk for det! Ble veldig fornøyd sjøl ja, må nok space 5 mm, synes også det blir skremmende nærme. Har prøvd og kjøre en tur, hørte ingen ulyder når jeg svingte osv. Men må ha på spacere ja, trur det er det lureste.
matss Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 ok, skjønner. du får vri om rattet maks under kjøring, og sjekke om det er blitt no antydning til skrapemerker på demperen, felg, og hjulbue:) spacere får du kjøpt billig på biltema! 3-5mm universal.
sladjan Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Felgene passa bra på bilen. med 5mm ordner det seg sikkert. Mye igjen av monteringa nå da?
ZhilleN Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 ok, skjønner. du får vri om rattet maks under kjøring, og sjekke om det er blitt no antydning til skrapemerker på demperen, felg, og hjulbue:)spacere får du kjøpt billig på biltema! 3-5mm universal. Akkurat det jeg har gjort jeg har ikke hørt noen skrapelyder eller antydninger til riper, men må nok få spaca dem litt ut, synes det ser litt skummelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå