///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 var det jeg skullefram til... er det hellrot som ikke er metalicda? syntes jeg hørte det en plass... er en av dem som gjør poleringsputene røde iaf ^^
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Ja,da er vi enige! Ja stemmer, hellrot er ikke met, hmm.. ingen av disse som gir fra seg rødfarge..
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 sikker på det? det er noe med en av de to fargene... men jeg husker ikke helt hva det er... hehe... men samme det
ZhilleN Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Noen som gidder og lage et avatarbilde for meg?? Takker på forhånd
carlhaakon Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Noen som gidder og lage et avatarbilde for meg?? Takker på forhånd http://picasion.com/resize-image/ der har du en på nettet. denne jeg bruker
ZhilleN Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Hadde du giddi??.. Er på en data serru..
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 send meg bilde på mail så skal vi se hva vi kan få til
ZhilleN Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 ja, da skal bilen få en vask, tektyl, og så vinterlagring. Bilder fra vask kommer imorgen, tektyl litt senere, så noen stemningsbilder til slutt av vinterlagring!
Steffen89 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Padden min blir rød da jeg polerer! Den ser også litt orange ut da jeg står å fyller bensin om natta:P Sånn var den på bildene på finn!! Etter en runde med Makita og Diamondcut 2.0 Detta er en sen '92, men etter hva jeg hørte finnes det tre forskjellige sånne fargekoder på denne fargen med samme navnet!! Skal ta bilde av lakknavnet da jeg skal ut å sette på 16" igjen:S
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Hehe, kan stemme den blir ganske så orange ja Spesiell farge egentlig, jeg har ikke fått noe rødt på min poleringsmaskin..
ZhilleN Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Hvor mye tror folket jeg kan få igjen??
ZhilleN Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Har bestemt meg for og kjøpe noe nytt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå