Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oke,så bare den andre linken om demontering av bak fanger,å ser at den er på bak fangeren enda så trodde du skulle lakere hele greia :wink:

Siden du tok den av på den måten å ikke diffusoren først så to skruer å av med bak fangeren,så trodde jeg det hehe

men godt jeg tok feil,blir bra dette da ja :)

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Burde sjekke 2 av justerings røra til bakfangeren,så du får justert den opptimalt,jeg byttet begge to på min for var så mye dritt at den satt helt fast,så blir det ikke noen glipe mellom fanger å karoseri.

Det er bare hvis det var en glipe før du tok den av da,når det har godt en stund kan man nesten sette en finger i mellom hehe

Et lite tips

Skrevet

Ja merka det når fangeren satt der, at det var et lite glippe på venstre siden. :) Takk for tipset ;)

Skrevet

np viste faktigst ikke det selv tidligere,så greit å si ifra så det blir bra,regna med du ikke viste det siden du spurte om bakfangeren :)

Går riktig vei dette så stå på hehe

Skrevet

Jo, takker for at du sier ifra :) Var ikke helt klar over det med engang, ja håper da dette blir bra, skal sendes til lakkering nesteuke, så nå blir jeg spent :D Gleder meg sykt til denne er ferdig :)

Skrevet

Jeg betalte 25000,- inkl. sveising, nedpussing av hele bilen, + lakkering seff. ;) Måtte få tak i en ny del på høyre sia bak døra, der sidelista skal sitte, der må dem skjære ut, og sette på ny :) Så jeg fikk det ganske rimelig :) Han skulle egentlig ha litt over 30000,- men fikk det rimeligere 8)

Bor du i Eidsvoll eller? :)

Skrevet

Her er det flere deler som har blitt kjøpt inn 8)

Original CD-spiller til e36 coupe :)

15r13sy.jpg

M3 sideskjørt :

30vevt4.jpg

Ac-Schnitzer splitterne :

20p3bme.jpg

Skrevet
også før du lakkerer, kjøp deg 97-> frontplate med nyrer ;)

Nå er faktisk dette en 97 facelift grill med nyrer ;) hehe.. :)

Skrevet
Jeg betalte 25000,- inkl. sveising, nedpussing av hele bilen, + lakkering seff. ;) Måtte få tak i en ny del på høyre sia bak døra, der sidelista skal sitte, der må dem skjære ut, og sette på ny :) Så jeg fikk det ganske rimelig :) Han skulle egentlig ha litt over 30000,- men fikk det rimeligere 8)

Bor du i Eidsvoll eller? :)

Hehe, okei. Var ganske billig det. På et bilverkssted eller privat person? Jeg bor i Oslo jeg, ligger Eidsvoll langt unna Oslo eller? :shock:

Skrevet

Nei, 1 times kjøring nord for Oslo :) Det er på bilverksted ja, ordentlig bilverksted ;) Mange lakkbokser +++ :)

Skrevet
Nei, 1 times kjøring nord for Oslo :) Det er på bilverksted ja, ordentlig bilverksted ;) Mange lakkbokser +++ :)

Du har vel ikke et nr eller mail adresse du kunne ha sendt meg på pm. Så får jeg snakket personlig med dem :D Takk for hjelpen så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...