carlhaakon Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Man merker stor forskjell på orginal felger til e36 og 5 serie felger på selve kjøre egenskapene. bilen min stakk til alle sider med 5 serie felger. og vart en drøm og kjøre med orginal felger. men som sakt ser tøffest ut med 5 serie felger så da får man velge mellom kofort og utsende
ZhilleN Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Jojo, sant nok det, disse er sjeldne, og vanskelige og få tak i, og skille seg ut litt blandt mngden Splittere kommer snart i hus det også, + UCC vinge
Rabies Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 det er vel, som jeg har diskutert før her, at briliant orginalt ikke har klarlakk på seg da................ siden paddene blir røde liksom...................... mulig jeg vant den diskusjonen allikavel da? Paddene ble røde som ræva til satan på en unormalt varm dag i helvete når jeg polerte saaben (hehe, holdt på å skrive "bilen". Flause) til svogeren min. En typisk saab"rød" (les; matt rosa) "94mod 900. Mener det er klarlakk på disse i hvertfall...
ZhilleN Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Nå er vi ferdig med den diskusjonen der, jeg har klarlakk på min, og nei, padden BLIR ikke rød! Jeg driter i om det var saab mercedes, volvo eller hva faen det skal være..
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Sorry ass mann. Visste ikke at dette var et sårt tema for deg... Får jeg anbefale thc? Hjelper veldig om man føler seg litt anspent
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Sorry ass mann. Visste ikke at dette var et sårt tema for deg... Får jeg anbefale thc? Hjelper veldig om man føler seg litt anspent Jo takk for det du, men er så drittlei folk skal dra opp tema, og når det står tydelig at det er slutt på den diskusjonen, trenger ikke folk og dra det opp igjen, blir så møkklei av sånt..
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Ok, fikk ikke det med meg jeg... Så bare at diskusjonen var oppe, så kom med et lite innspill Hehe... Flott E36 du bygger deg da. Faktisk litt kult med klarlakk på listene og. Blir vel mye lettere å holde svarte og fine
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Ok, da beklager jeg, trodde du så det. Jo takk for det! Ja, jeg synes det ble kjempebra selv, litt forandring må til Skal ha det på sidelistene også.
m-alpin Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 nice det interiøret der.. sorry,har ikke lest hele tråden bare sett bilder men hvorfor mangler det alltid noen lister rundt om?
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Hehehehe.. Det er fordi jeg tilpasser dem litt, og han som lakkerte listene, trengte en del, fordi han skulle ha fargen, og da tok jeg av baklista, sidelistene er morkne, og ødelagte.. skal bestille nye.. Skal også bli lakkerte i samme farge som de bak og foran
m-alpin Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 farge på de ja? trodde bare du hadde klarlakk.
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Nei, er lakkerte opp, i rallylakk, som beskytter mot steinsprut, og riper Og nei, dem flasser ikke
bmwe_e36 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 tror det hadde blitt tøfere med nyrer med svart kant, i stede for chrome
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå