Gjest atlis Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 1200kroner, er prosjektorene som er gule altså. men det er myye kulere;)
ZhilleN Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Lenge siden det har vært noe liv her nå, så da for jeg lage litt liv da Blitt litt endringer i planene framover, dette kommer da til og skje i begynnelsen av nyttår! Planene : - Kjøpe OZ mito 17" - Valse hjulbuer - Lakkere tak og speil svart (litt usikker enda) - GT-splittere - muligens sorte nyrer - Coilovers ;) - Sote tåkelys - Sette på m3 sideskjørt - Tone rutene et par hakk - Bakrutesenker - Muligens lage til stereo i bagasjerommet - Ny cd-spiller - Forskjellige små dekaler ( Meguiars, Stanceworks, Bimmers osv..) Håper folket liker det de leser! STANCE!!!! :D
Gjest atlis Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Kikka på den som ligger på www.felgen-man.de nå eller ? Blir bra det sikkert
ZhilleN Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 nei..? Dette er egen inspirasjon
RogE36R Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Lenge siden det har vært noe liv her nå, så da for jeg lage litt liv da Blitt litt endringer i planene framover, dette kommer da til og skje i begynnelsen av nyttår! Planene : - Kjøpe OZ mito 17" - Valse hjulbuer - Lakkere tak og speil svart (litt usikker enda) - GT-splittere - muligens sorte nyrer - Coilovers ;) - Sote tåkelys - Sette på m3 sideskjørt - Tone rutene et par hakk - Bakrutesenker - Muligens lage til stereo i bagasjerommet - Ny cd-spiller - Forskjellige små dekaler ( Meguiars, Stanceworks, Bimmers osv..) Håper folket liker det de leser! STANCE!!!! :D Har ikke du coilovers da? Mener jeg så det på ene bildet. Strøken bil forresten, meget pen! Lyst å røpe hvor mye kroner det har gått i den nå?
Dirty Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Du må heller bygge banebil. er jo bare en e36 bare få kjørt den i stykker er jo 1000vis å velge i, hehe
ZhilleN Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Hehe, jo sant det dirty, men jeg har faktisk et meget spesielt forhold til akkurat denne bilen. Roger; sier ikke sånn helt sikkert men mellom 90-110.000,- Ca..
ZhilleN Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Ja jeg hadde coilovers, men de har begynt og bli dårlige, så må ha nytt, blir KW muligens
Gjest atlis Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 kjøpe mitt bilstein b14 kit med tuv! 6000kroner. Gått max 400 mil
Dirty Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Hehe, jo sant det dirty, men jeg har faktisk et meget spesielt forhold til akkurat denne bilen. Roger; sier ikke sånn helt sikkert men mellom 90-110.000,- Ca.. joda ser den, hadde samme greia med min 328, skulle ALDRI selge den. men men sånn gikk det ikke så det er bare å få rigga den
ZhilleN Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Fy faen, det der så ikke bra ut... Håper det ikke skjer sånn med min, den der var jo rød den også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå