Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, ja da :kose: tror ikke det blir sånne, blir nok Contour tenker jeg, eller M-double spoke II ;) hehe..

Skrevet
Har titta veldig mye på LM felger, og dem er veldig pene og alt det der, men jeg synes det blir for mye, hvis det er noen som har brukt, og en rimelig pris, så kanskje jeg kjøper meg LM felger, jeg synes egentlig original felga er veldig pene alle sammen, og dem kler e36'en veldig bra! Dessuten skal jeg ha M3 look på bilen, så hadde jo vært litt kjekt med M3 e36 hjul, har sett litt på disse også, hadde vært mitt i blinken med 17" :)

hthf14.jpg

Jeg har disse på min bil og de kommer til å være til salgs i løpet av sommeren. De er litt skader på men meget gode dekk. 18" 225\40 fremme og bak. Du kan jo sende en pm vist du vil ha de :)

Skrevet
Hehe, ja da :kose: tror ikke det blir sånne, blir nok Contour tenker jeg, eller M-double spoke II ;) hehe..

hehe, neida så lenge du finner noen du liker skal jeg ikke nekte deg. men gleder meg til og se bilen live den 20 :wink:

Skrevet
Synes de orginal felgene er penest jeg. LM er kult det også, men nå som GS selger de kommer sikkert alle til og få det på bila sine vett :wink:

Ja, nei det er jo ingen som har m-style felger på bila sine så :P

Skrevet

hehe, neida så lenge du finner noen du liker skal jeg ikke nekte deg. men gleder meg til og se bilen live den 20 :wink:

Hehe, ja, gleder meg til og se bilen ferdig lakkert! :D Blir spennende og se resultatet! hehe.. :) Veit ikke helt om jeg rekker det til den 20'ende, men vi kan jo slå av en prat litt senere i år også? :) Kan jo komme oppover til Gjøvik, så kan vi finne oss en plass og grille, knipse bilder og prate bil ;) hehe.. :)

Skrevet

Ja har sett den..! Faen å det irriterer meg.. :stupid: hehe.. For vel se en dag om han stopper på coopen en dag og spørren om han skal selge felga.. :P Har kanskje funnet meg noen nå, ///Chris her på forumet hadde noen M3 felger, muligens jeg er interessert i de :) bilde av dem øverst på denne sia :)

Skrevet

Hehe, ja, gleder meg til og se bilen ferdig lakkert! :D Blir spennende og se resultatet! hehe.. :) Veit ikke helt om jeg rekker det til den 20'ende, men vi kan jo slå av en prat litt senere i år også? :) Kan jo komme oppover til Gjøvik, så kan vi finne oss en plass og grille, knipse bilder og prate bil ;) hehe.. :)

jaja går an det også :wink: det får vi se på vett om du ikke rekker det til den 20 :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...