Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei aldri hørt om det sjøl jeg :) Tja, han må jo sveise rust, og skjære og tilpasse en del på høyre side, så tror det tar litt tid, ferdig midten av juli tenker jeg :) skulle male huset hans, så jeg slepper og betale lakkeringa, jævlig digg! :D

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fleire md 320i vanos 8)

Drive å ska fixa min opp ijen til høsten da eg vart påkjørt i fonten for ein måned sia :s

Kjøre 60/40 senk md 235/40-18 bak 225/40-18 fram, subber bak som faen md flere enn 3 i bilen :/

p2hmc5phix6vixdpovee.jpg

Eit lite spørsmål, motoren min driver å surrer i rundt 1400omdr etter å ha kjørt litt, må gasse litt på tomgang så går den ned på ca 900mdr.

Peiling på kva dt kan vera?

Skrevet

Jepp min var også sånn, men vis du smører opp gasspedalen din, og gassvaieren på motoren, min hang seg opp, og jeg måtte tråkke litt på gassen, da ble den bra igjen. :) Men du må nok justere tomgangen din litt også, hvis den går så høyt når du starter.

Var litt uheldig i dag, knuste ruta mi på døra som skulle lakkeres.. :(

Skrevet

Det ble egentlig ikke så himla dyrt serru, hadde heldigvis sjaførdøra fra før av, det var den som knuste, men så er det detta med nøkler osv. Noen som vet om noen som bytter over dørhåndtak med lås i? :)

Skrevet

Joa, har gjort det med den andre døra, er ikke noe stort problem og ta av, men er et helvette og få det på plass igjen.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...