jonr- Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Takker for en hyggelig eskorte Jonr Hadde vell ikke blitt stoppet på teknisk, men fartskontroll derimot, siden supraen teaset meg ;> hehe Takker hehe.. var jo kjempegøy at du stoppa i veien da vi kjørte av, og ikke minst at vi venta på deg-morsomt sammentrff. En liten langtur er alltid morsomme med flere i følge:) hehe, ja. Den supraen hadde vært morsomt å parkere skikkelig. hehe:P Ikke sikkert det hadde gått da, men:P turen heimatte gikk greit?
Reset Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 hehe, jeg satt å tenkte på den historia du skrev på side 1. Da jeg såg skilte det sto "stange" på. Så møtte jeg deg gitt Turen hjem gikk greit ja hehe
316 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 jonr-: Den salgsplakaten i bakruta må du rive av øyeblikkelig!
jonr- Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 hehe, jeg satt å tenkte på den historia du skrev på side 1. Da jeg såg skilte det sto "stange" på.Så møtte jeg deg gitt Turen hjem gikk greit ja hehe litt av et sammentreff
jonr- Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 jonr-: Den salgsplakaten i bakruta må du rive av øyeblikkelig! den var bare synlig på gatebil der den sto "på utstilling".. den er rivd ned nå
jonr- Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 oioioi! så herlig nå er det jo straks gått 6mnd siden den dritete dagen, 11. mai 2009. tiden har gått fort! må bare nevne et lite "slag" i trynet.. omtrent nøyaktig på den aktuelle strekningen jeg foretok en forbikjøring og ble tatt i 103km/t, har dem byttet ut 60-soneskiltet med 100km/t. historien gjenspeilt i smileyer. (mest for å underholde meg selv på en fyllesjuk søndag i sofaen.. ) vroooOOm vroom! app app app! huh.. smult.. hmm smult smult hmprhf.. smuuuult grrr! \:D/ jeg har smult til middag! buuhuuu.. \:D/ jeg hadde smult til middag igår også!! la la lala la uuUuuhuuh.. smult.. uhm..
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg søkt om å få den tilbake. Skader aldri å prøve, folk vinner jo i lotto også
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 De er også flinke til å yppe til kappkjøring ved å ligge veldig nærme hekken din ofte. Dette burde de mistet lappen for selv, og burde vært en ulovlig praksis!! Blir forbanna hver gang jeg hører om at de driver å egler folk til å bryte loven eller kjører ulovlig selv, som feks. mangler 1 kjørelys eller lignende!!
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 oioioi! så herlig nå er det jo straks gått 6mnd siden den dritete dagen, 11. mai 2009. tiden har gått fort! må bare nevne et lite "slag" i trynet.. omtrent nøyaktig på den aktuelle strekningen jeg foretok en forbikjøring og ble tatt i 103km/t, har dem byttet ut 60-soneskiltet med 100km/t. historien gjenspeilt i smileyer. (mest for å underholde meg selv på en fyllesjuk søndag i sofaen.. ) vroooOOm vroom! app app app! huh.. smult.. hmm smult smult hmprhf.. smuuuult grrr! \:D/ jeg har smult til middag! buuhuuu.. \:D/ jeg hadde smult til middag igår også!! la la lala la uuUuuhuuh.. smult.. uhm.. Digga smiley historien din! :D
Haug Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 11 mai? Så lenge siden du skulle ta meg igjen fra Oslo-Hamar altså?
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 De er også flinke til å yppe til kappkjøring ved å ligge veldig nærme hekken din ofte. Dette burde de mistet lappen for selv, og burde vært en ulovlig praksis!! Blir forbanna hver gang jeg hører om at de driver å egler folk til å bryte loven eller kjører ulovlig selv, som feks. mangler 1 kjørelys eller lignende!! Burde vært? Det er ulovlig å provosere folk til å bryte loven. Om de da ligger etter deg lenge og vel, og henger i ræven på deg for å "presse" deg, og du kjører av veien, så sliter de ganske mye. Er vanskeligere å bevise det...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg vet at det er ulovlig da. Det var bare en formuleringsmåte. Det burde vært slått veldig hardt ned på, og det burde fremkomme på videobevis at dette forekommer. Burde ikke være mulig å fjerne den delen av "jakten". Slik at man kan gå til forsvar mot disse idiotiske UP'ene som driver å provoserer det verste i folk.. Hvem som helst kan bli forbanna av en som driver å presser i ræva.. jeg har som Regel, sluppet dem forbi.. fordi jeg _vet_ at det kan være purkelura... Og biter ikke på.. så heller være "treig" og slippe forbi en og annen idiot for mye, enn å satse lappen på at det ikke er UP'n.
engen90 Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Tida har virkelig gått fort, syns ikke det er så lenge siden jeg leste denne triste tråden. Hvis noen presser seg opp i ræva på meg legger jeg meg sånn passe under fartsgrensa for å irritere tilbake. Hender jeg spruter litt med spyleveska også
janerik171187 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 De er også flinke til å yppe til kappkjøring ved å ligge veldig nærme hekken din ofte. Dette burde de mistet lappen for selv, og burde vært en ulovlig praksis!! Blir forbanna hver gang jeg hører om at de driver å egler folk til å bryte loven eller kjører ulovlig selv, som feks. mangler 1 kjørelys eller lignende!! Burde vært? Det er ulovlig å provosere folk til å bryte loven. Om de da ligger etter deg lenge og vel, og henger i ræven på deg for å "presse" deg, og du kjører av veien, så sliter de ganske mye. Er vanskeligere å bevise det... alle får montere ryggekamera med opptaker da
Omnislash Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Tida har virkelig gått fort, syns ikke det er så lenge siden jeg leste denne triste tråden.Hvis noen presser seg opp i ræva på meg legger jeg meg sånn passe under fartsgrensa for å irritere tilbake. Hender jeg spruter litt med spyleveska også /Sign pleier å gjøre dette også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå