matsn Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 skal frakte 4 felger til tromsø hvordan få billigste og greieste frakt? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 sikkert posten det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 der har de jo bare smartpost egen embalert opp til 35 kilo og 4 felger og dekk veier mer enn som så.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Schenker tror jeg er ganske rimelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 der har de jo bare smartpost egen embalert opp til 35 kilo og 4 felger og dekk veier mer enn som så.. hmm Du må sende de i fire separate pakker, har funnet ut at Posten er det enkleste da få fraktfirmaer tar på seg oppdrag fra private. Er jo en mulighet å sende de med hurtigruta(Norlines), men jeg tviler på at de er så mye billigere enn Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 okei så jeg må pakke inn en og en felg og sende det som 4 pakker da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 okei så jeg må pakke inn en og en felg og sende det som 4 pakker da altså? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 okei blir da nesten en tusen lapp men det koster vel såpass. Tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 ta dem på vekta.burde gå å sende dem 2 og 2 om det er felger uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 jeg puttet to å to i hver pakke da kom d på 500kr i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 dette er 20" felger med dekk da. tenker på vekten det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 da blir d litt dyere men du setter 2felger i hver eske så kan d hende du må betale vekt tillegg på 79kr pr pakke å da blir d rundt 650 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 okei sånn ja. hmm jeg trir deg satser på den måten jeg da. enkelt å greit blir jo mye dyrere om jeg sender en og en i så fall. men tusen takk for råd alle sammen:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 tror nesten du blir nødt til å sende 1 og 1 felg. jeg måtte ihvertfall det når jeg skulle sende 4 18" felger med dekk fra Bodø til Bergen. det ble da 900,- NorLines skulle ha 1200,- for å ta dem med på hurtigruten. schenker tror jeg skulle ha 3k eller noe sånt. du må nok ut med litt mere enn det da dine felger sikkert kommer over 25kg pr stk. du får ikke sende noe over 35kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 okei jeg pakker en og en jeg og bare sender de sånn er sikkert greieste løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå