miata Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Var på EU kontroll i dag, fikk en 2er feil.. Svekket bremserør pga rust.. Fikk ett "tilbud" på skifte av begge rørene bak, men syns det var litt drøyt 9189,- * Er det noen som vet hvor vanskelig det er å skifte bremserørene bak ? * Hvor kan jeg kjøpe ferdig tilpassa (som passer) bremserør billig ?
Waldez Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Er det værste jeg har hørt til pris. Var de rørene av gull!!!!Hvem snakker om finanskrise. Ja bremserør fås på Koed.
Lars89 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 9200,- er DYRT. Hør med noen andre... Sikkert en del jobb hvis de må ta ned tank, bakstilling osv men ikke verdt så mye... GS , KOED og Mekonomen osv har bremserør. Ikke sikker på om de er ferdig bøyd.
Haug530D Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Bytt de for all del ut med kopperrør som ikke ruster. Men den prisen der lignet ikke grisen.
miata Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Var snakk om at de måtte ta ned tanken ja.. Muligens jeg får en jeg kjenner til å fikse bilen. Tror ikke jeg kommer til å levere bilen der igjen.
Bimmerlars Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Har du E39? Trenger ikke ta ned tanken for å skifte på de. De går ved siden av tanken. Bakstillinga derimot er det veldig greit å ta ned hvis man vil komme til og få det skikkelig, men det er ikke nødvendig. Får knota det på plass med alt på plass om man virkelig vil også. Greieste er vel å ta av innerskjerm venstre bak og bakstillinga. Da går det som en lek å skifte rør
Robbi3 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 hahaha, koster jo mer enn en omfattende jobb på motoren jo O_o Jepp, kanskje finanskrisa gjør at de må overprise for å ta igjen et tapte? Ihvertfall funker det ikke her..
Gjest Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 et merkeverksted koster vanligvis rett over 1000 kroner timen.. ned med bakstilling er en relativt omfattende jobb. Så skal nye rør tilpasses, nye braketter lages (krav om feste hver 30cm eller noe sånt ved bruk av kobber), så skal alt monteres og luftes. Ja det var dyrt, men ikke så sinnsykt mye over det man kan forvente..
miata Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Bor i Drammen.. Tok en titt under bilen i går.. Det er rust og det må skiftes.. Festene er plastklips, så det burde ikke være noe problem. Noen som vet av ett billigere verksted i Drammens omr ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå