Anders_w Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 om lyden forsterkes når du svinger til en spsifikk side så er det hjullageret.
E30_Dale Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Nice E30 da mann! Kjekt å se at noen har egne løsninger istedenfor å kjøpe ferdig:-)
andreas87 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 om lyden forsterkes når du svinger til en spsifikk side så er det hjullageret. Ja takk for ett kort å innholdsrikt svar hehe.. Tror lyden bare kommer når jeg svinger til venstre, kan ikke huske jeg har hørt den når jeg svinger til høyre, pluss at den kommer ikke når jeg kjører i gangfart, men sånn fra 40km å oppover
Anders_w Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hvis lyden er borte/minimal under 40 og spesielt når du svinger venstre så er det 100% sikkert Høyre bakhjulslager;-)
andreas87 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Hvis lyden er borte/minimal under 40 og spesielt når du svinger venstre så er det 100% sikkert Høyre bakhjulslager;-) ja ikke sant!? Ser det koster 600/700 for beggehjullagere på koed, dette er jo orginal vare da.. Får jeg kjøpt noe forsterket noe sted? jeg bruker jo spacere på felgene mine, som utgjør 4cm på forakslingen og 3cm på bak, dette sliter vel mere på lageret? eller?
Mr E30 Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hvis lyden er borte/minimal under 40 og spesielt når du svinger venstre så er det 100% sikkert Høyre bakhjulslager;-) ja ikke sant!? Ser det koster 600/700 for beggehjullagere på koed, dette er jo orginal vare da.. Får jeg kjøpt noe forsterket noe sted? jeg bruker jo spacere på felgene mine, som utgjør 4cm på forakslingen og 3cm på bak, dette sliter vel mere på lageret? eller? tror ikke du trenger å bekymre deg så mye med de spacerne..Hvis du noen gang har sett chop shop london på discovery å ser de spacerne der! ja da kan man tenke på å forsterke..
andreas87 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Hvis lyden er borte/minimal under 40 og spesielt når du svinger venstre så er det 100% sikkert Høyre bakhjulslager;-) ja ikke sant!? Ser det koster 600/700 for beggehjullagere på koed, dette er jo orginal vare da.. Får jeg kjøpt noe forsterket noe sted? jeg bruker jo spacere på felgene mine, som utgjør 4cm på forakslingen og 3cm på bak, dette sliter vel mere på lageret? eller? tror ikke du trenger å bekymre deg så mye med de spacerne..Hvis du noen gang har sett chop shop london på discovery å ser de spacerne der! ja da kan man tenke på å forsterke.. Haha, snakker vi SVÆRE klosser da eller? Det største jeg har sett er 110mm på ÈN spacer! De selges brukt på koed, tenkt deg 220mm forlengning på en bakaksel da! 22cm lissom! det er jo helt sinnsykt!
Mr E30 Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hvis lyden er borte/minimal under 40 og spesielt når du svinger venstre så er det 100% sikkert Høyre bakhjulslager;-) ja ikke sant!? Ser det koster 600/700 for beggehjullagere på koed, dette er jo orginal vare da.. Får jeg kjøpt noe forsterket noe sted? jeg bruker jo spacere på felgene mine, som utgjør 4cm på forakslingen og 3cm på bak, dette sliter vel mere på lageret? eller? tror ikke du trenger å bekymre deg så mye med de spacerne..Hvis du noen gang har sett chop shop london på discovery å ser de spacerne der! ja da kan man tenke på å forsterke.. Haha, snakker vi SVÆRE klosser da eller? Det største jeg har sett er 110mm på ÈN spacer! De selges brukt på koed, tenkt deg 220mm forlengning på en bakaksel da! 22cm lissom! det er jo helt sinnsykt! ja da snakker vi puling av hjullager!!!
Geir Anders Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Regner med at du er "Dac". Vet ikke åssen det skrives jeg men.. kul bil! Synd den ble kræsjet, hadde litt mer verdi før, i mine øyne. Men, kikket raskt på den her om dagen, på Oddane.. du må supplere med sideskjørter og\eller bakfanger. Den frontfangeren bygger altfor mye ned iforhold til resten av bilen
M3cabriolet Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Regner med at du er "Dac". Vet ikke åssen det skrives jeg men.. kul bil! Synd den ble kræsjet, hadde litt mer verdi før, i mine øyne.Men, kikket raskt på den her om dagen, på Oddane.. du må supplere med sideskjørter og\eller bakfanger. Den frontfangeren bygger altfor mye ned iforhold til resten av bilen bare til info, den fangeren foran bygger ned nøyaktig så mye som tykkelsen på plasten. bunnen på leppa er skrudd oppi originalleppa.
andreas87 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Regner med at du er "Dac". Vet ikke åssen det skrives jeg men.. kul bil! Synd den ble kræsjet, hadde litt mer verdi før, i mine øyne.Men, kikket raskt på den her om dagen, på Oddane.. du må supplere med sideskjørter og\eller bakfanger. Den frontfangeren bygger altfor mye ned iforhold til resten av bilen Jeg er "Dac" ja Navnet er Andreas =) Nja, for noen så hadde den nok mer verdi før, men kan jo si det sånn at den delen bak som ble kræsjet ble jo kutta bort å sveisa inn helt ny, og dørene ble bytta, å da var det ikke no ufinheter i karossen igjen.. Men som sagt, kommer ann på øye som ser. (hvis det var p.g.a kræsjen du tenkte da) For verdien på bilen er vel relativt noe høyere nå som den har ny lakk, fri for rust, nye lykter å diverse sånne ting som har blitt fikset på under oppussninga.. Jeg har jo sideskjørter, og bakfanger, du la kanskje merke til at det er mtech 2, og den leppa er en cecotto leppa fra m3 som bare er tilpassa, og bygger faktisk ikke no lavere ned som Daniel sier over her, men den bygger ut.. Hadde kanskje sett litt dumt ut om jeg hadde bytta sideskjørta og bakfangeren til no annet jalla greier for å bygge litt lengere ned? Eller hva sier folket? Uansett, den er lav nok, no lavere sideskjørt så hadde de vart max en uke, hadde blitt drept av humpler å slikt, vi bor jo i en ikke ganske gjennomtenkt by.. Takk for at du tok deg tid til å se på den Den er jo ikke ferdig ennå som du sikkert så.. Ta en titt i løpet av sommeren så begynner den å få helhet Bilen din ser ganske ålreit ut den også
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 UPDATE Etter mye greier, å 30 grader i sola så har jeg endelig fått på felgene Den er altfor høy bak, så jeg må kjøpe meg spacere som jeg har etter måling finni ut at jeg må ha 15mm forran å bak Da kan jeg senke bilen mer å svinge fullt ut hehe Nå kjører jeg på ET5 forran å ET0 bak, på det høyeste justeringspunktet bak hehe
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 OBS Glemte å si at disse bildene er tatt FØR jeg klinte på dekkfornyer Ganske kult med speilrefleks!
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Øh. Det der MÅ da ta i dekket når den fjærer? Ja forran, men ikke bak, det er derfor den er så høy så jeg skulle slippe det Dette "oppsettet" er bare til jeg får skaffa meg nye spacere sånn at jeg kan kjøre på "normalt oppsett" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå