Ludvigzen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Grattis Har den så mye hester? Har du noen dyno benk på dette? takk! Nei har ikke det, men det er 231hk i bilen orginalt. Så fikk jeg 26 hester mere ved chiptrimmingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Da var ny bakfanger bestilt, så jeg får felt inn eksos stussene. Ringte til gs, får den vel i neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Vil som alle andre her ha gjort noe med eksosen, høres ut som om det blir ny bakfanger og da løser vel det problemet seg. Er ellers en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Grattis Herlig motoralternativ du gikk for. Ville vel tatt bort ene delen av eksosen som andre nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Takk for det! Liker selv å ha to stusser på hver side, så skal prøve og få dem innfelt i bakfangeren.. Får se hvordan det blir da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Pen bil, sikkert digg med SMG..! Hvilken bakfanger bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Pen bil, sikkert digg med SMG..!Hvilken bakfanger bestilte du? Ja, det er digg med smg krever bare litt øvelse.. jeg bestilte en orginal M-sport bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 bilde av korleis det blei med eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 ja bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hei! Lurte på hvor mye du gav for bilen. Min er tilsalgs nå... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104555&highlight= http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18212159 Send PM da jeg ikke følger med tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 bilde av korleis det blei med eksosen? Har ikke fått lakkert bakfangeren enda, desverre! Tenkte vel egentlig jeg skulle gjøre dette etter vinteren! Så tenkte jeg å klaske på en M-frontfanger i samma slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hvilken bakfanger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 hvilken bakfanger er det? Er en orginal M-sport bakfanger! Bestilt fra gs-bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hvilken bakfanger er det? Hei Preben! Du vet vel ikke om noen som vil ha bilen min vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hvilken bakfanger er det? Hei Preben! Du vet vel ikke om noen som vil ha bilen min vel??? gjer ikkje d du, Desverre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå