MeSs Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Nå har bilen min ligget ute for salg siden seint i desember, er det markedet som svikter? Eller er det rett og slett bilen som er for vanskelig å selge? (farge/automatgir kombinasjonen..) Eller prisen?? Har satt ned prisen for hver 10 000km omtrent. Først lå den til 180 000, så 175000, også 170, og nå 160.. Trenger noen tips her... Andre kan jo få nytte av det også.. Og til admins, dette er ikkeno reklametråd. Begynner bare å bli litt frustrert.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=107978&highlight= http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=111666&highlight=
CS Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Hvis du bare har annonsert her på bimmers vil jeg si at det ikke er så rart at du ikke har solgt den.. Prøv på finn.no hvis du ikke har gjort det. Mange fler som ser på bruktbil der.
MeSs Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Sto på finn.no i en mnd, ligger også på autodb ..
JoeNasty Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Rart at denne ikke er solgt.Synes bilen din er meget pen. Men kanskje ikke alle som vil ha den fargen nei...
Rayman Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Synst den var veldig pen jeg, men som sagt fargen var vel ikke treffpunktet til de fleste.. vil tippe det er aldersgruppe fra 20-35 som er på jakt etter slike biler og da velger vel de aller fleste svart, grå eller blå så er kanskje derfor du sliter litt. I aldersgruppe 40+ så ville du ha truffet bedre med farge og at den har automat, men når det står noen svære felger med rød kant skriker det ungdom ut fra den og den aldersgruppen vrir seg unna også.. Hadde jeg vert deg hadde jeg sett på orginalfelgene og lagt en "voksen" anonse på finn.no da tror jeg du treffer både på ungdom å eldre. Der ungdom vil se potensialet i en orginal bil mens eldre bare vil beholde den som den er. Lykke til
Springsteen Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 ...vil tippe det er aldersgruppe fra 20-35 som er på jakt etter slike biler og da velger vel de aller fleste svart, grå eller blå... Dette er nok mye sant i, desverre. Folk er utrolig kjedelige og pysete når det gjelder farge på bil. Hvis alle skulle hatt sølvgrå eller svart bil hadde livet på veien vært trist. Jeg synes forøvrig av at bilen ser veldig bra ut i den fargen.
Kjennern Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Fin bil, rart du ikke har solgt den. Prisen var ikke ille. Hva med en liten tanke bare. - Fikse gule blinkers - Multifunksjons ratt Kunne dette gjort bilen mer lettsolgt? Den fremstår som fin i annonsen din men rattet muligens skremmer mange idag?
Bmw_325i_ Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 synes bilen var fin jeg men ja. fargen kan kanskje være en grunn, men må være en der ute som er på utkikk etter en bra bruksbil som "skiller" seg ut litt.. ikke vet jeg. lykke til hvertfall
drunken' Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Vurderte faktisk bilen din en stund. Men gikk bort ifra det pga for høy pris i forhold til lommeboka mi, synes også den så meget strøken ut og velholdt. Men kjedelig utseende både utvendig og innvendig. Eneste felgene som fikk den til å se litt sprekere ut.. Fargen er det ikke noe galt med. Håper det begrunnet spørsmålet ditt litt
Simmelim Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 er nok fargen.. prøv å selg den til forhandler, evt innbytte hos en forhandler
bård Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Personlig hadde jeg aldri vurdert å kjøpe e46 uten m-pakke. Sikkert mange som er uenig i det, men kjenner mange som deler den meningen. Må du bli kvitt den, setter du den til 149,- da går den nok fort. Bilen ser jo veldig hel og fin ut, men samtidig litt kjedelig utseendemessig når den ikke har m-plast. Tror det hadde fått frem fargen på bilen mye bedre. Da hadde den sett veldig spesiell ut. Lykke til med salget.
crizi Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 fin bil men automat gir utelukker en del og fargen er vel ikke for alle men pen bil
eriklepe Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 sett den ut igjen på finn for det første. Det er to ting som gjør at en bil ikke blir solgt. -etterspørsel for lav -pris for høy bare et av de kan du som selger gjøre noe med....
stianosthus Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 På med M-tech II front og pris ned til 149k så begynner det nok å hjelpe. Det som er "feil" med bilen er: Gule blinklys Mangler multifunk.sportsratt Farge Automat kan jo slå begge veier så det er ikke sikkert det trekker ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå