k3n Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Jeg vaser sånn med farger at jeg søker litt yes or no svar Folk tror om denne fargen på enn lav e46 coupe widebody med all den "riktige" stylinga. (lav, csl, m3 panser, speil etcetc) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 foruten widebody deler vi smak. Jeg tror det ville sett gromt ut, men det er jo til syvende og sist du som bestemmer fargen. En ting som er obligatorisk er å poste bilder når bilen din er nylakket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hva med Cobalt Blue? Edit: Så nå at du spurte om ja eller nei på den fargen Så ja, kan kle bilen din den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Åpen for forslag naturligvis, men skulle gjerne sett den på en bil da edit: bilen er egentlig levert til lakkering på mandagen, men håper de ikkje har begynt å lakkere Kan jeg egentlig ikkje tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Der ser du 2 biler i Cobalt blå Og tror nok ikke dem har begynt nei, min erfaring er at det pleier og ta litt tid hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Le Mans blå Estoril blå Avus blå 3 fine blåfarger! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 tror det kan bli tøfft med den fargen der til widebody ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Go for it!! Har sett E46 med Flossman kitt og lignende blåfarge, ser veldig bra ut. Et eksempel. Ser ut som fargen du viser til er hakket penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Ville brukt en orginal BMW farge tror jeg. Enten Le mans, estoril eller nattblå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Monaco blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Hmmm, blåfargen min gikk litt opp i røyk =/ Dette var en farge som krevde noen lag med gjennsomsiktige lilla og grønn farger! så hvis det skjedde en skade var det like greit å hellakkere bilen grunnet nyanse ble aldri lik. Og siden denne bilen ikkje kjøres på henger rundt omkring ble den planen lagt på is ..dessverre Hva med Machine Silver Metallic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Om du ikke har slått fra deg blå-farge enda, så synes jeg estoril blå passer e46 bra! pluss det er en bmw farge:) bare se på denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=88841 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Om du har lyst på sølv, så kan du vel like gjerne gå for BMW sin orginale? SterlingSilber Metalic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hvorfor ikke beholde titaniumsilveren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Synes den er litt for lys og ved tanke på at 90% av alle BMWene er i den fargen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå