Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er jo det. Tenkte litt på S50. Men regna litt på det og S38 er jo mer momentsterk, billigere samt litt enklere å sette i enn S50. Samtidig har jeg en kompis som igjen har en bror med E30 3.6. Så har fått en tur der og er litt frelst:) Får se utpå høsten når pengene triller inn om jeg ikke kommer over noe brukbart. :)

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Helge Vik har vert til tyskland i si tid og fått bilen TUV godkjent. Den tid var visst dette noko som gjekk an, men har forstått det sånn at dette ikkje er så enkelt lengre.

Skrevet

Planen er heller ikke å godkjenne det. Sånn jeg har forstått det må du ha en bil å vise til som kom med noe lignende originalt, f.eks hartge.

Hadde selvfølgelig vært artig det, men aaalt for mye arbeid. Blir vel heller å bruke bilen litt mindre lokalt tenkte jeg..

Men nå må jeg først vente til sparegrisen er full før jeg begynner på dette. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikkje det helt store å vise til egentlig, men bilen er hvertfall på veien. Venter på E36 tannstang, så slipper jeg å legge fra meg servospor i hele byen. ;)

DSC00262.jpg

DSC00261.jpg

DSC00265.jpg

Skulle hatt litt lavere ET på felgene, men de er faktisk spaca fra før.. så la gå :)

Skrevet

Nyyydelig E30 M-tech II ! Flott eksemplar dette! ;) Trenger ikke og gjøre mer utvendig, er så perfekt som det går ann og få blitt! :)

Skrevet

Får quote Anders_w på den her.. "Pen langt ifra, men langt ifra pen" :D

Skjuler seg endel steinsprut, litt striper og en skade bak på disse bildene.. Men det skal det gjøres noe med til vinteren. :)

Skrevet

Ser veldig bra ut den M-TechII her, synest de OZ felgene kler E30 veldig bra ligner i grunn mye på noen Alpina har. Eneste som mangler her er svarte DE lykter ellers helt topp! :)

Skrevet

M-tech 2 er pent det! Litt skeptisk til vingen da.. her er et bilde uten:

DSC00181.jpg

Tror kanskje den skal av til slutt..

Faktisk ikke Oz superleggera vis det var det du også trodde;) Stil Auto står det på dem.. ligner litt på alpina som du sier, mangler senterkopper da. :)

Har sorte de lykter ;)

Driver å vipper litt på nye felger til vinteren. Veldig lyst på Kerscher KCS, men de er også veldig dyre og vanskelige å skaffe i 4x100.. Trappekant og 8,5" 10"x17" er et must hvertfall. :) Tenkte å prioritere motor og understell fremover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...