MariusG Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Tøft prosjekt med akkurat riktig stuk Det du kan gjøre ang bolt sirkel er å sveise igjen de 4 hulla og borre opp 5x120 frese det skikkeli. Mange her som har gjort det så skal gå fint det.
Alecken Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Har forhørt meg litt rundt angående det og det meste er jo mulig. Men bestemte meg for å beholde 4-bolt. Nå er også gromme bremser på vei fra Koed så nå er det ingen vei tilbake
Alecken Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Bilen gjorde seg utrolig godt med røde baklamper. Kanskje det er noe jeg skal vurdere på min også tro.Hva slags lakk benyttet du til dette? Forrige gang jeg prøvde å "sote" med rødlakk ble de helt røde. (er vel 10år siden men. ) Brukte bare transparent rød lakk fra mekken. Fungerte fint det, men hadde blitt bedre med et strøk klarlakk på toppen
FTE Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Prosjekt av den heftige sorten det her. Likte røde lamper jeg også, hehe. Kanskje vi kommer med røde lamper alle mann til vårens første treff Sorte MHW lamper er jo nærmest umulig å få tak i så. Likte felgene dine også, syk kant bak på de da! Keep up the good work
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Prosjekt av den heftige sorten det her. Likte røde lamper jeg også, hehe. Kanskje vi kommer med røde lamper alle mann til vårens første treff Sorte MHW lamper er jo nærmest umulig å få tak i så. Likte felgene dine også, syk kant bak på de da! Keep up the good work Hehe, stor fare får det ja, har 2 sett jeg også. men skulle så absolutt hatt taki noen MHW ja får å skilt seg LITT ut hvertfall Når begynner treffene egentlig, mai eller?
Alecken Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 ///mmmmmm Nå skal det shines, lakkes og styres litt ; )
Alecken Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Har også solgt kerscher hjula..
G-RACING Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Heit rått, gratulerer med drømmemotoren! Skal sei du kan å handle julegåve
Alecken Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Ja blei masse "gava" på meg i år! Kan hvertfall si at det svir litt i lommeboka..
winchester Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Rått Alecken, gleder meg til en oppstartsfilm! (?)
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Så s38n er komt i hus altso:) vart stilig toppdekselet ditt og
Alecken Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Både ja og nei.. hadde en bil til eg måtte gjøre ferdig så E30'n blei satt litt på vent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå