EzzY Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Har desverre ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Da kjøper jeg bensinpumpa, så lenge jeg ikke trenger festene seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Passer effektanlegget 525? Pris interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Usikker på om det passer 525, men regner med det. Seter og dørsider du trenger? Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Trenger mulig hovedinstrument, er det solgt? ca pris? og bryter for tåkelys 700kr for alt? jeg betaler frakt til Tromsø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Tåkelysbrytrern kan jeg ikke selge deg. Har instrumentpanell ja Usikker på km stand, men om det er av betydning kan jeg mulig teste det. Høres ut som en grei pris det ja ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Selger desverre ikke motor i deler. Vil at den som kjøper den skal kunne starte den og høre at den går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Tåkelysbrytrern kan jeg ikke selge deg. Har instrumentpanell ja Usikker på km stand, men om det er av betydning kan jeg mulig teste det. Høres ut som en grei pris det ja ^^, Må vel godkjenne det hos biltilsynet uansett, men du kan gjerne sjekke det ut.. så lenge det ikke er noe feil på den.. speedometer funker ikke hos meg og har noen teite lys stående og lyse konstant.. men må sjekke om det er samme instument, da jeg vet at det 2 forskjellige til samme bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Kan ta bilde av det iplugget Skal se om jeg rekker det i dag ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Har tatt bilde av de to jeg har nå. De ser like ut. De er til bil med manuell, ikke automat såvidt jeg vet. Er vel de to typene som fins? Ser ut som at de har ulik størrelse på bilde, men begge har vært brukt på samme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Har tatt bilde av de to jeg har nå. De ser like ut. De er til bil med manuell, ikke automat såvidt jeg vet. Er vel de to typene som fins? Ser ut som at de har ulik størrelse på bilde, men begge har vært brukt på samme bil Trur ikke det er annen forskjell på di 2 typene enn di jeg har lagt til her. eneste som er forskjell, er det som er merket på bildet mitt, der har jeg et varsellys, som jeg ikke aner hva lyser. dårlig glass eller annet gjør at jeg ikke ser ikonet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 På min med automat er det der det står "E" for Economy, "S" for Sport eller "*" for vinter, samt P, R, N, D, 4, 3, 2 etter gir. Tror ikke det er noe inni der bortset fra et sort plastdeksel på manuell =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Så det jeg trenger er kun den ekstratingen for automat, og instumentet, siden jeg klarte å knuse glasset, så må jeg ha meg nytt instrument uansett.. og hadde vært perfekt vis du har instrument som er gådd ca 160-170 000km, for da slipper jeg og melde fra til biltilsynet.. men har enda en mulighet igjen, det er høggern, men da må jeg kjøpe hele instumentet uavhengig av manuell/automat..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Du kan jo plukke ut det displaysaken for automat som sitter i den du har nå å putte det i et nytt instrument. Er usikker på km stand på den ene, men skal sjekke. Tror kanskje ikke det er gått så langt, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Du kan jo plukke ut det displaysaken for automat som sitter i den du har nå å putte det i et nytt instrument. Er usikker på km stand på den ene, men skal sjekke. Tror kanskje ikke det er gått så langt, men vi får se ehm, den funker ikke er 3 grunner til at jeg trenger nytt instrument, knust glass, speedo funker ikke og displayet til automaten er ødelagt.. Mye mulig jeg har funnet en som har alt jeg trenger, så foreløbig kan du se bort ifra dette, sia din ikke har alt jeg treng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå