EzzY Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Alt er til salgs enda, bortsett fra dørene på førersida, grøftelysbryteren og koffertlokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Byr 150 for kjørelysrelè Hvis du har det ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 er interesert i luftmengdemåler:) send pm:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 - Kjørelys relé (vet ikke om det er noe interesse for dette men) Er interessert jeg, venter på svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 har du hovedsylinder med clutchveskebeholder og rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Selger desverre ikke motor i deler. Vil at den som kjøper den skal kunne starte den og høre at den går Angående kjørelysrelé så skal vel det ordne seg, såfrems jeg finner ut hvilket av de det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar_wiig Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 hvor mye for Coiler og plugghetter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboX Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Bunnpanna har sump i forkant, ikke sant? Int i å selge bare den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Ikke interisert i å selge noe så at bilen ikke kan startes og gå normalt. Selger hele motoren samlet med det som trengs for å kjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 mye for bunnpanne? jeg henter på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleipastinj Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Har du Rattet enda? hadde tenkt meg det jeg:D og alle dela så jeg får det på seff:P kan by 800 om det ikke er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Har rattet, men trenger det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Pris og stand venstre framskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Litt rust, men bulk fri. Bedre enn den høyre jeg bruker på min bil nå Du får komme med et bud om du er interisert ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå