Gå til innhold

Larz's - E39 520i -> 528i


Larz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig det står tidligere i tråden. Men hva koster en slik jobb? Ser utrolig bra ut :)

Det varierer fra biltype/størrelse og hvor mye som skal folieres. I bunn og grunn koker alt sammen ned til hvor lang tid det tar.

Men du må belage deg på en pris rundt 10 000,- til 15 000,- kommer veldig mye an på hvilket firma du bestiller med, noen jobber alene i en kjeller og gjør jobben billigere en hos et reklame/profileringsfirma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å sett resultatet av folieringa på rett en dag...

Har selv en A8 jeg sitter å lurer på å få lagt sort matt film på men er småskeptisk for skjøter, bobler osv... :)

Skjøter er litt vanskelig og få til, bobler derimot er enklere. folien har bittesmå "riller" i seg og slipper ut luften. Men det kreves litt trening før du klarer og legge folien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Går litt tregt akkurat nå, har vært å arrangert et dataparty fra Torsdag til Mandag så fikk såvidt begynt på igjen igår kveld med å ta det vanskeligste av hele folieringen nemlig fremfangeren :)

Her er noen bilder:

v20s5259mg6hd9bw3y7p.jpg

wmhi9tf9clizs7mnp1zn.jpg

w07p39hij5esj6bmyw2g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Lite nytt i det siste men nå har jeg bestilt powerflex foringer til forstillinga og fått kjøpt ny gir kule av Appelgren her på forumet ettersom at min var utrolig utslitt :)

Litt ting som står på listen fremover:

1. Skifte foringene i forstilling

2. få tak på eksosoppheng bakerst noe som har manglet på bilen siden jeg kjøpte den, er noe utrolig irriterende klunke lyder når jeg kjører over humper, send PM hvis noen har liggende :)

3. Få ut gamle originale ABS følere bak som sitter som fy og er av knekt, kom gjerne med tips hvis noen har vært borti samme problemstilling.

3. Ta av den hvite folien slik at diverse små-rust kan bearbeides og lakkere panser, h. fremskjerm, bakluke og h. bakskjerm.

4. prøve å få tak i en M52B28 motor og evt. overhale girkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...