Jay-O Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hvor lovlig eller ulovlig er det å ha "Police" på bilen, med den rette fonten og fargene for amerikansk politi? Kan jeg si at det er logoen til klokke og smykke produsenten? Bør jeg ta kontakt med de først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Uten å kunne vise til en bestemt paragraf vet jeg at "alle" som har dekorert bilen sin med noe som kan minne om politi-logo er blitt stoppa og pålagt å ta det av. Se f.eks HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hva er poenget?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Ja, men Pelle har "Politi" på siden... Og den skjønner jeg. Men "Police"? Hvorfor spør du? Hvorfor ikke? Jeg er sikkert ikke den eneste som hadde syns det var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Polizei E28n har jo POLIZEI på hele siden, med fargene E28 politibilene hadde i Tyskland. Og det var visst helt lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 hm, skal si jeg har tenkt tanken på å gjøre det samme. Lage min egen amerikanske politibil Har du bare tenkt på POLICE, eller litt mer gjennomført med farget og det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kanskje "the police" kunne ha vært noe da kunne du bare si at du er en gammel Sting fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kanskje "the police" kunne ha vært noe da kunne du bare si at du er en gammel Sting fan Apropos "The Police"! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Går flere amerikanske politibiler her til lands med full lovlig dekor. Poenget er vel at det ikke skal ligne det som brukes på norske politibiler, men ingen kan nekte deg å ha samme striper men annen tekst. De kan så klart prøve å nekte, men de er jo allerede blitt motbevist av den idioti-bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Går sikkert greit å kle den som en amerikansk politbil, men du får helt sikkert ikke ha lys på taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =) husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =) husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne Jøss. Sikkert en eks politibil det, men skulle trodd lysene var vanskelige å få beholde. Har hørt mange som har prøvd på sånt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kanskje "the police" kunne ha vært noe da kunne du bare si at du er en gammel Sting fan gay, gay, gay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Her i Tromsø har vi ei boble som er svart og hvit hvor det står "POLICE" på siden Den har jeg sett flere dager nå så den har neppe havnet i noe trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =) husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne Ja, den har røde lys. 2 stk mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå