Gå til innhold

Hvor lovlig/ulovlig er "Police"?


Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor lovlig eller ulovlig er det å ha "Police" på bilen, med den rette fonten og fargene for amerikansk politi? Kan jeg si at det er logoen til klokke og smykke produsenten? Bør jeg ta kontakt med de først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uten å kunne vise til en bestemt paragraf vet jeg at "alle" som har dekorert bilen sin med noe som kan minne om politi-logo er blitt stoppa og pålagt å ta det av. :wink:

Se f.eks HER :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går flere amerikanske politibiler her til lands med full lovlig dekor.

Poenget er vel at det ikke skal ligne det som brukes på norske politibiler, men ingen kan nekte deg å ha samme striper men annen tekst.

De kan så klart prøve å nekte, men de er jo allerede blitt motbevist av den idioti-bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =)

husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =)

husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne :)

Jøss. Sikkert en eks politibil det, men skulle trodd lysene var vanskelige å få beholde. Har hørt mange som har prøvd på sånt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =)

husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne :)

Ja, den har røde lys. 2 stk mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...