Iv3rs3n Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Stort skade eller er det kun støtfanger/frontplata som fikk hard medfart? Denne jeg tenkte på.. Eller har vangene fått støyten? Fikk en litt solid trøkk på vangen/fronten på min E28.. Nok til at den ble rammeskjev..
GeirAndre Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Stort skade eller er det kun støtfanger/frontplata som fikk hard medfart? Denne jeg tenkte på.. Eller har vangene fått støyten? Fikk en litt solid trøkk på vangen/fronten på min E28.. Nok til at den ble rammeskjev.. frontkasseten er kast den også. men har en fra en delbil jeg tar. så kapper av fester og sveiser sammen med rør og prøver å lage noe avtagbart front. ser ut som fronten har blitt litt skjev men får kompansere med 4hjulsmåling til slutt. bilen er iallefall ikke død, det er ikke tull:D
Iv3rs3n Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Ok, du får slenge ut et bilde av hvor stor skaden er eller noe sånn da vettu.. Skjønte ikke heelt hva du legger i ordet "avtagbar" front.. Men skal følge opp tråden så finner jeg det ut etter hvert som du prosjekterer.. Noe så alvorlig som min smell? Eller mindre skadeomfang? Tro det eller ei så er heller ikke motoren min berørt etter den smellen, startet å gikk fint (sett bort fra radiator)
Glenn-Andre Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 var å kikka på verkstedet i sta, så ikke så ille ut som din Andros. Men Geir får nok denne fort på veien igjen
GeirAndre Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 hehe.. demontert meste i fronten nå. utrolig nok var intercooler og oljekjøler hel:/ radiatoren var hel den også utenom knekt av der den ene vannslangen sitter. ellers er det bare å kappe vekk frontkasset.. kommer vel bilder i kveld. ingenting er umulig og finnes ikke problemer, bare utfordringer:P
GeirAndre Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 hehe.. demontert meste i fronten nå. utrolig nok var intercooler og oljekjøler hel:/ radiatoren var hel den også utenom knekt av der den ene vannslangen sitter. ellers er det bare å kappe vekk frontkasset.. kommer vel bilder i kveld. ingenting er umulig og finnes ikke problemer, bare utfordringer:P kan jo også tilføye at vi brukte en gelenderwagon med slepetauv til å dra ut fronten igjen hehe siden den var flere mil inni motorommet:P
GeirAndre Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 da er det bare å finne ut åssen jeg skal få sveisa litt da..
Glenn-Andre Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Voksen den der geir er det fra M5`n eller?
GeirAndre Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 ja hadde tenkt til det så slipper den å stå der ubrukt... må få sanka noen kroner til IC og rør hos Kb:) skal på verkstedet i dag eller?
Glenn-Andre Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 ja hadde tenkt til det så slipper den å stå der ubrukt... må få sanka noen kroner til IC og rør hos Kb:)skal på verkstedet i dag eller? Nei, Drar på hytta i dag, mulig jeg kommer hjem på lørdag.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Var det så smart å kappe vangen då? ville prøvd å retta den litt før eg kappa hvertfall.. innerskjermer går alltids ann å lappe ihop med plater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå