Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort skade eller er det kun støtfanger/frontplata som fikk hard medfart?

billede.asp?x=150&billede=1248_1_14319.jpg&map=1

Denne jeg tenkte på..

Eller har vangene fått støyten? :?

Fikk en litt solid trøkk på vangen/fronten på min E28.. Nok til at den ble rammeskjev.. :(

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stort skade eller er det kun støtfanger/frontplata som fikk hard medfart?

billede.asp?x=150&billede=1248_1_14319.jpg&map=1

Denne jeg tenkte på..

Eller har vangene fått støyten? :?

Fikk en litt solid trøkk på vangen/fronten på min E28.. Nok til at den ble rammeskjev.. :(

frontkasseten er kast den også. men har en fra en delbil jeg tar. så kapper av fester og sveiser sammen med rør og prøver å lage noe avtagbart front.

ser ut som fronten har blitt litt skjev men får kompansere med 4hjulsmåling til slutt. bilen er iallefall ikke død, det er ikke tull:D

Skrevet

Ok, du får slenge ut et bilde av hvor stor skaden er eller noe sånn da vettu..

Skjønte ikke heelt hva du legger i ordet "avtagbar" front.. :D Men skal følge opp tråden så finner jeg det ut etter hvert som du prosjekterer.. :wink:

Noe så alvorlig som min smell? :roll: Eller mindre skadeomfang? Tro det eller ei så er heller ikke motoren min berørt etter den smellen, startet å gikk fint (sett bort fra radiator) :P

uzueo08epk177wsbxrv9.jpg

Skrevet

hehe.. demontert meste i fronten nå. utrolig nok var intercooler og oljekjøler hel:/ radiatoren var hel den også utenom knekt av der den ene vannslangen sitter. ellers er det bare å kappe vekk frontkasset.. kommer vel bilder i kveld. ingenting er umulig og finnes ikke problemer, bare utfordringer:P

Skrevet
hehe.. demontert meste i fronten nå. utrolig nok var intercooler og oljekjøler hel:/ radiatoren var hel den også utenom knekt av der den ene vannslangen sitter. ellers er det bare å kappe vekk frontkasset.. kommer vel bilder i kveld. ingenting er umulig og finnes ikke problemer, bare utfordringer:P

kan jo også tilføye at vi brukte en gelenderwagon med slepetauv til å dra ut fronten igjen hehe siden den var flere mil inni motorommet:P

Skrevet
ja hadde tenkt til det så slipper den å stå der ubrukt... må få sanka noen kroner til IC og rør hos Kb:)

skal på verkstedet i dag eller?

Nei, Drar på hytta i dag, mulig jeg kommer hjem på lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...