Gå til innhold

-


FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen flytter greit på seg ja igrunn! Den gamle M30B28n som jeg har, oppleves som mye sprekere enn B28 levert i E28 modellene. Brodern har E28 528i og mot hverandre så har ikke min sjans på bunndraget, men tar veldig igjen på toppen av turtallsregisteret. Ganske leken motor igrunn!

Nå skulle det kanskje vært filmet bakover også, for i speilet under pådraget lå det et flott teppe av blårøyk :mrgreen: Jeg må få bestilt meg disse ventiltetningene som garantert er dårlige :)

Bilen oppleves ikke som en sinke i trafikken :) Motoren går som en klokke, ventilspillet synger reint og pent uten rakkling/tikking og motoren livner til så fort man toucher pedalen :)

Fangerprosjektet står litt stille, jeg venter fremdeles på GS Bildeler med noen klips til gummilista over fangern :P Disse var byttet ut med skruer med store skiver.. Jeg gidder ikke sette sammen greiene med slike jallaløsninger :P Det er disse skruene om kommer til å holde nye spoilern på plass, og da skal det sitte skikkelig første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for fridag idag, har det ikke skjedd stort hos bilen, imorgen dukker forhåpentligvis Bring opp på døra med skruene mine som GS ikke klarte å levere sammen med felgringene. Da har jeg alt jeg trenger for å måle til, skjære og tilslutt montere spoileren! :)

Prøvemontering av felger blir nok også gjort, må undersøke noen klaringer! :)

Følg med!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble originalen tilskjært! Bestemte meg for å henge greiene i skinna til porten. Så slepper man å la det subbe rundt på gulvet. Kan ikke la gromspoilern bli ståendes på gulvet heller, så fikk alt på plass mens det hang! :D Så viste det seg at klipsa jeg har venta på ikke var i riktig dimensjon til tross for riktig delenummer. Så det endte opp med å lage klips selv av noe stål, gjengetapp og noen bolter som ble skrudd inn fra baksiden og slipt helt ned. Bedre enn nytt! :)

Så ble det noen runder med både Owatrol og Tectyl :)

Det ble en times lang kamp med en litt for tykk kappeskive og tjukt tyskerstål!

IMAG0565_zps2715fffd.jpg

Avkappa driten!

IMAG0568_zpsa46f2fb1.jpg

Kappemalen!

IMAG0570_zps8867347e.jpg

Kommer straks opp bilde med nye spoilern på fangern :P Tok mye tid dette her.. Har holdt på siden 18 idag med tilpasninger og montering! :P Er ørten skruer som skal på plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...