FredrikE24 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Han som polerte bilen kan jeg trygt anbefale! Nå husker jeg ikke helt hva han kaller seg her på forumet
spruddel Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Det er samme kar som tok denne bilen og min, men hvis noen er interessert i en skikkelig poleringsjobb på bilen sin, så ta kontakt med meg, så kan jeg høre når han har tid.
jan magnus Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 sniker meg inn på tråden din. bilen ble veldig fin ja og takk for den gode omtalen . tar meg den friheten og lagrer bildene du har tatt om det går greit
FredrikE24 Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Bilen står og venter på varmere tider, flyttes til en annen garasje ganske snart hvor jeg kan styre og stelle litt mer enn før! Det ser jeg fram til
CV-Erik Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Er visst noen i nabolaget ditt som har veldig lite å gjøre..
spruddel Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Sette opp videokamera? Sånn lite, også setter du opp en stikkontakt og en ekstern harddisk som kameraet lagrer på
///MoePower Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Syns seriøst dere burde få opp kamera jeg også.. Kan ikke koste så mye for et lite ett med ekstern harddisk som spruddel nevnte. Helt latterlig at man ikke kan få ha tingene sine i fred, selv hjemme i sin egen garasje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå